Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 16, 2011

Bongkar fitnah video ADUN kantoi beromen dalam wad!

Sejak 10 Mac 2011 yang lalu, geng pencacai gerombolan songkok tinggi bersungguh-sungguh menyebarkan sebuah klip video kononnya seorang ADUN PAS Kelantan kantoi beromen di dalam wad bersama dengan perempuan simpanannya.

Mereka bagaikan sekumpulan beruk-beruk yang menyerang tanaman orang kampung melancarkan taktik serangan "hit and run" di dalam facebook, dan blog-blog pro Barisan Nasional dengan slogan ciptaan mereka "Ingat PAS ingat zina".

Fitnah ini berpunca dari sebuah video klip yang diupload pada 10 Mac 2011 oleh seorang blogger pro gerombolan songkok tinggi. Lihat gambar di bawah [YouTube].


ReJaM© secara peribadi memang sudah masak dengan fitnah beruk-beruk belaan geng songkok tinggi ini, mereka memang gemar membuat fitnah begini. Kali ini, fitnah mereka sekali lagi dibongkar. Video klip asal sebenarnya bertajuk "Kantoi suami ada perempuan simpanan dekat wad" yang diupload lebih awal di facebook oleh individu yang menggunakan nama samaran Baik Punyer.

Klip video tersebut berjaya dibuktikan telah diupload lebih awal berdasarkan komen pertama yang diterima pada video itu bertarikh 9 Mac 2011, pukul 11:06 pagi [Facebook].

Blogger gerombolan songkok tinggi jelas sekali dengan sengaja mengubah tajuk video tersebut kepada "ADUN PAS kelantan kantoi beromen dalam wad", dengan niat untuk menyebarkan fitnah.

ReJaM© "Ingat UMNO, ingat Fitnah...."


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/bongkar-fitnah-video-adun-kantoi.html#ixzz1Gnpjv5GU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular