Grab the widget  IWeb Gator

Friday, March 18, 2011

BUKTI BEKAS PEGAWAI KANAN PDRM DEDAHKAN DIA TIDAK SANGGUP LAGI MEMIKUL DOSA BERSEKONGKOL DAN MENJADI BARUA DI DALAM UMNO .

DAN MENGAPA TIDAK MUSTAHIL JUGA MAHYUDIN BOLEH DISABITKAN DENGAN MELIWAT SEEKOR KAMBING DENGAN FABRIKASI EVIDEN INI.


http://www.marhaen.info/images/dna01.jpg


http://hazrul7.files.wordpress.com/2009/03/gani-patail-musa-hassan.jpg?w=300&h=168
MELAYU BENAK YANG SOKONG UMNO DAN KEBEBALAN ROSMAH

MASIH TERUS MENANYA SOALAN BANGANG MENGAPA DSAI TIDAK MAHU SERAH DNA.

KEPALA KEPADA SEMUA KERJA BANGANG INI ADALAH MAHYUDIN YASIN
http://2.bp.blogspot.com/_SmXc9idlhw4/S8e9Ftai80I/AAAAAAAAAro/m3V-1gjCQpA/s400/muhyiddin+penipu.jpg
 "Kalau dia tidak lakukan apa-apa kesalahan macam saya, berilah DNA. Saya tiada masalah, saya boleh bagi DNA kepada pihak berkuasa. Soalnya rakyat hendak tahu kebenaran. Jadi, dia (Anwar) janganlah putar belit, kaitkan dengan pihak lain pula. Tidak ada kena mengena langsung kerana inilah kes yang sedang dibicara," katanya di bangunan Parlimen hari ini.

MAHYUDIN NI KALAU BOLEH AMBIK DNA DIA SEBAB DIA RELA NAK BAGI.

LEPAS TU FABRIKASI KAN DNA NYA DAN LETAK PADA JUBUR KAMBING

LEPAS TU SILA BAWA KAMBING DAN BUAT LAPORAN POLIS

NYATAKAN BAHWA MAHYUDIN TELAH MELIWAT KAMBING !!!

KAMBING SILA MENGEMBEK KALAU KAMU DILIWAT MAHYUDIN......

MBEKKK !!! MBEEKKKK !!!!!!

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

FABRIKASI EVIDEN ADALAH KEPAKARAN PENCACAI NAJIB DALAM PDRM.

BUKAN SEMUA ANGGOTA TERLIBAT.

TAPI ADA BERAPA KERAT DALAM PDRM NIH JADI BARUA NAJIB-UMNO.

INI BUKTI SEORANG BEKAS PEGAWAI KANAN PDRM YANG DEDAHKAN DIA TIDAK SANGGUP LAGI MEMIKUL DOSA BERSEKONGKOL DAN MENJADI BARUA BANGSAT-BANGSAT DI DALAM UMNO .
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicw7eaWZRUlJPw0r-HE_IUfV-ve2nOvUo8ngc1OmEWUdjRWg5RbvT1kgwbTC_zeJ_4un5l9Nosk3-_gKbFKkUORJqHuH5CRT6yoajyDI2VmYpGrcNUEYQUEnnao6Bo66ZcpI69KrqpW34J/s400/images.jpg

Nama saya Mat Zain bin Ibrahim seorang pesara Pegawai Kanan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) berpangkat Senior Asisten Kommisioner II (SAC II) G/5776. Jawatan akhir saya ialah sebagai Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (KJSJ) Kuala Lumpur yang saya sandang sejak Disember 1998 sehingga bersara pilihan sendiri pada akhir 2001. Saya lebih dikenali sebagai Ketua Pegawai Penyiasat kes “Mata-Lebam” satu insiden bersejarah dimana bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Anwar Ibrahim (DSAI) dibelasah oleh Ketua Polis Negara ketika itu Tan Sri Abdul Rahim Noor (kes yang akan turut saya sentuh dalam Surat Terbuka ini kerana kaitannya dengan penulisan Datin dalam
Buku Tersebut).

3. Mungkin tidak ramai yang perasan, (termasuk Pegawai-Pegawai Kanan PDRM yang sedang berkhidmat mahupun yang seangkatan dengan saya dan telah bersara) bahawa ketika bertugas sebagai KJSJ Kuala Lumpur saya juga merupakan Ketua Pegawai Penyiasat yang menyelia dan menangani kes dakwaan salah guna kuasa terhadap YAB Perdana Menteri Malaysia ketika itu, YAB Dato Seri Dr.Mahathir Mohamed (Tun Mahathir) yang terbit daripada pendedahan yang dibuat oleh Dato Shafee Yahaya ketika memberi keterangannya di Mahkamah Tinggi (Civil) Kuala
Lumpur, pada 12 Jun 2000.Saya akan dedahkan apa yang sebenarnya berlaku dan apa yang Polis temui dalam penyiasatan kes ini dalam perenggan-perenggan yang akan menyusul nanti.
3.1. Untuk makluman Datin, selain daripada dua kes berprofil tinggi yang saya sebutkan diatas,saya juga adalah Ketua Pegawai Penyiasat yang menyelia dan menangani kesemua empat (4) laporan Polis yang dibuat oleh DSAI diantara 9 July 1999 hingga 20 Ogos 1999 ( ketika DSAI dalam penjara Sungai Buloh) berkaitan dakwaan salah guna kuasa dan
menghalang proses undang-undang terhadap Tun Mahathir, Tan Sri Mohtar Abdullah (Allahyarham) Peguam Negara ketika itu, dan Dato Abdul Gani Patail (kini Tan Sri Abdul Gani Patail, Peguam Negara). Laporan-laporan yang dibuat oleh DSAI ini adalah bersangkutan dengan penyiasatan dakwaan penyelewengan dan kesalahan rasuah melibatkan Tun Daim Zainuddin,Datuk Seri Rafidah Aziz (kini Tan Sri Rafidah),Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Tan Sri Eric Chia (mendiang).
PELANCARAN BUKU TERSEBUT.
4. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Datin yang berjaya menghasilkan suatu percetakan  berkualiti tinggi Buku Tersebut. Sebenarnya saya telah mengetahui mengenai pelancaran Buku Tersebut menerusi laman blog Din Merican pada 26 July 2010. Namun saya hanya berkesempatan membelinya di-Bookstore MPH, The Great Eastern Mall, beberapa hari sebelum Eidul Fitri ketika sedang menunggu waktu berbuka puasa bersama keluarga disalah sebuah restoran disitu. Untuk makluman Datin, saya tidak pernah mengenali Din Merican walaupun beliau sering menyebut nama saya dalam rencana-rencana beliau lebih-lebih lagi apabila membuat liputan berkaitan perbicaraan kes Datuk Ramli Yusuff, bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah
Komersil PDRM, dan juga seorang Peguam Rosli Dahlan. Sepertimana juga saya tidak pernah menemui atau berkenalan dengan Datin dan Dato Shafee Yahaya sendiri, saya juga tidak pernah kenal atau menemui Din Merican ataupun Peguam Rosli Dahlan walaupun Datuk Ramli Yusuff adalah sahabat saya yang saya kenali sejak dalam PDRM.
SURAT TERBUKA INI.
5. Saya berharap Datin terima bahawa saya tidak sekali-kali berhasrat untuk mempertikaikan, jauh sekali untuk memperkecilkan sejarah hidup Dato Shafee yang gemilang daripada seorang “Estate Boy to ACA Chief”. Tumpuan saya adalah terhadap fakta-fakta yang terkandung dalam Bab 11,12 dan 13 Buku Tersebut oleh kerana ianya berkaitan dengan saya secara peribadi. Sama ada secara langsung ataupun menerusi pihak ketiga antaranya, Datuk Param
Cumaraswamy atau pun Kim Quek (sepertimana terkandung dalam muka surat 273 hingga 287), Datin telah meyoal “What happened to the probe on Dr. Mahathir?”. Jika diselidik rekod PDRM berkaitan penyiasatan kes ini, ianya akan menjurus kepada saya oleh kerana saya adalah KJSJ Kuala Lumpur ketika itu, yang bertindak selaku Ketua Pegawai Penyiasat yang menyelia dan menangani kes tersebut. Adalah tidak adil kepada PDRM khasnya sekiranya saya berdiam diri kerana saya tahu perkara yang sebanarnya. Meminjam salah satu quotation yang Datin gunakan dalam Buku Tersebut; ”And mix not truth with falsehood,n or conceal the truth while you know (the truth)” Surah Al
Baqarah 2:24. saya akan berasa bersalah kepada PDRM dan juga kepada isteri dan anak-anak dan cucu-cucu saya jika saya tidak tampil menjelaskan perkara sebenar.

Laporan kepada YDH DIG Tan Sri Ismail Hj.Omar, atas sifat Timbalan Ketua Polis Negara (kini Ketua Polis Negara) dengan salinan kepada YB Dato Seri Hishamuddin Tun Hussein, Menteri Dalam Negeri.
6. Sambil itu saya ingin Datin ketahui bahawa sebelum terbitnya Buku Tersebut saya ada mengemukakan satu laporan bertarikh 6 hb.Mei 2010 atas tajuk “Dakwaan Pemalsuan Keterangan Dalam Siasatan Insiden Mata-Lebam 1998 Berkaitan Kecederaan Dato Seri Anwar Ibrahim (DSAI) Ketika Dalam Tahanan Lokap Polis Bukit Aman:- Penyemakan Semula” yang dialamatkan persendirian kepada YDH Tan Sri Ismail Omar ketika itu Timbalan Ketua Polis Negara dengan salinannya dialamatkan persendirian kepada YB Dato Seri Hishamuddin Tun Hussein, Menteri Dalam Negeri. Tan Sri Ismail Omar telah mengesahkan menerima surat saya berkenaan itu menerusi surat peribadi beliau kepada saya bertarikh 21hb Mei 2010.
6.1. Secara kebetulan  dalam laporan saya tersebut itu, antara lainnya, saya telah menyentuh berkaitan penyiasatan terhadap Tun Mahathir, yang terbit daripada pendedahan yang dibuat oleh Dato Shafee Yahaya. Dalam Surat Terbuka ini, saya akan menyentuh sedikit sebanyak kandungan laporan saya kepada Tan Sri Ismail Omar itu bilamana berkenaan.

INI SEDIKIT SEDUTAN DARI SURAT PANJANG YANG DIKIRIM OLEH MAT ZAIN IBRAHIM BEKAS PEGAWAI KANAN PDRM BERPANGKAT SAC II.

AKU AKAN KUPAS LAGI SIRI AKAN DATANG BAGAIMANA FABRIKASI EVIDEN INI ADALAH BIDANG KEPAKARAN PDRM.

DAN MENGAPA TIDAK MUSTAHIL JUGA MAHYUDIN BOLEH DISABITKAN DENGAN MELIWAT SEEKOR KAMBING DENGAN FABRIKASI EVIDEN INI.

http://danigunawan.com/wp-content/uploads/2008/12/kambing_coklat.jpg

KAMBING INI DALAM PERJALANAN BERTEMU NAJIB UNTUK
MEMBERITAHU YANG DIA BARU SAHAJA DILIWAT MAHYUDIN.

DIA MENYIMPAN AIR MANI MAHYUDIN SELAMA 2 HARI DALAM JUBUR NYA....

HASIL DARI FABRIKASI EVIDEN OLEH PDRM , DNA MAHYUDIN DIJUMPAI PADA JUBUR KAMBING INI.

MAKA MAHYUDIN DENGAN ITU DIDAPATI BERSALAH KERANA TELAH MELIWAT SEEKOR KAMBING.

HUKUMAN UNTUK MAHYUDIN ADALAH :
AKAN DIHALANG SAMPAI MATI OLEH ROSMAH MANSOR DAN BUDAK DATO NAJIB UNTUK MAHYUDIN JADI PERDANA MENTERI !!!!!!!!

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular