Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, April 7, 2011

lu kena pergi jugak

Sori Bos..... gua mintak maaf banyak2... Bos.... !!!!

Apasal tak boleh... lu kena pergi jugak... ini arahan..!!!! kata bos pak tiri sebelah rosmah mansur...

Bos... gua merayu Bos... kalau lu suruh gua pergi mahkamah tinggi ke..., Pusrawi ke... Bukit Aman ke... merangkak pun gua sanggup pergi Bos.... please..please...

Habis tu kenapa lu tak nak pergi....???? jerkah Bos... yang berangin satu badan muka dah naik karat biru menahan marah...

Bos hilang akal ke apa...???? Bos suruh gua pergi mengadap SPRM buat apa.... lebih baik Bos bagi gua telan racun tikus jer.... tak pun hantar gua pergi Pulapol... dah tentu2 mati atas katil Bos... daripada mati di SPRM... hancur badan berkecai tulang Bosssssss....., Tak sanggup gua nak mengadap SPRM Bossss... macam mengadap Malaikat Mautttttt.... hua...hua...huaaaaa.....!!!!

Pesanan penaja: Jika anda di arahkan ke Pejabat SPRM... pastikan anda telah membuat Surat Wasiat, kemungkinan pemergian anda adalah "Pergi Tak Kembali"
Gila sioooot... asal sangkut dengan SPRM... mesti jatuh bangunan punyeeaaaarrr... apa hal beb...??? Takda cara lain ker.....??? kah...kah...kah....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular