Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, April 5, 2011

kecacatan video seks terbongkar..

Dua lelaki mirip Anwar Ibrahim di dalam video seks?

Sejak semalam kecoh dengan penyebaran video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim di internet, ramai yang menghantar email memberikan link video tersebut meminta ReJaM© menyiarkan satu entry khas tentang video tersebut.
Secara jujurnya ReJaM© mengaku terperanjat semasa kali pertama melihat video tersebut. Wajah lelaki tersebut, senyumannya dan gayanya seolah-olah saling tak tumpah seperti wajah Datuk Seri Anwar Ibrahim, hampir sahaja ReJaM© percaya bahawa memang Anwar Ibrahim di dalam video tersebut.

Namun apabila ReJaM© menontonnya berulang kali, akhirnya satu persatu kecacatan video tersebut terbongkar. Kalau dilihat, terdapat bahagian yang diedit di video tersebut, iaitu pada sela masa 0:31 sehingga 0.33, di mana lelaki mirip Anwar Ibrahim keluar dari bilik. Satu bahagian lagi yang diedit adalah pada sela masa 0:53 hingga 0:54 di mana tiba-tiba pelacur muncul dengan bertuala bagaikan biskut chipsmore.
Kalau dilihat, watak Anwar yang pertama memiliki janggut, manakala watak yang kedua tiada janggut (sila tonton video di bawah). Terdapat juga persoalan mengapakah lelaki mirip Anwar Ibrahim itu dilihat sengaja membiarkan dirinya dirakam?

Apa yang paling jelas, dua individu mirip Anwar Ibrahim ini adalah dua individu yang berbeza namun memakai tuala yang sama. Kalau dilihat pada gambar di bawah, individu mirip Anwar Ibrahim yang pertama lebih kurus berbanding individu yang kedua yang dilihat lebih berisi dari bahagian belakangnya (lihat gambar di bawah). Secara rasionalnya, dua pelakon ini bertukar apabila watak tersebut dilihat keluar daripada bilik. Lihat juga bagaimana pelakon kedua yang lebih berisi, juga memiliki perut yang lebih boroi berbanding pelakon pertama.
Jika video seks ini sebagai penentu kemenangan kedua-dua parti, nantikan pendedahan yang diluar jangkaan anda menjelang PRU 13 nanti, identiti pelakon mirip Anwar Ibrahim ini akan didedahkan untuk memberikan "Checkmate" kepada UMNO dan Barisan Nasional. Kita tunggu dan lihat. Di bawah ini video yang dimaksudkan, sila tonton sendiri sebelum dipadam oleh pihak pengurusan Youtube. (bagi mengelakkan video ini dikesan, anda juga boleh mendownloadnya dengan meng"klik" gambar tersembunyi ditepi blog ini)

ReJaM© "Selamat berkubur UMNO dan Barisan Nasional pada PRU 13"

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/dua-lelaki-mirip-anwar-ibrahim-di-dalam.html#ixzz1IgAliJ1g


@BD : Komentar dibawah gua ambil dari blog MiloSuam



Tanpa Nama berkata...

aku bkn ksian kt anuar tp aku memang benci kt BN &UMNO ni .dulu aku org umno tpi dh msuk PR bru aku thu yg umno ni penipu,fidnah,dengki/kianat janji apa yg memehak pd umno semua boleh tk peduli dosa/neraka apa lg anak bangsa.klau tk percaya puak2 umno ni kau tngal kan umno cuba2 cmpur dg puak2 masjid pulak dg org2 yg briman mudah2han kita dpt menikmati hdup bhagia dunia ahirat.

Kura-kura berkata...

Betul kata kau Rejam. Aku dari semalam dah download video ni, aku pun hampir percaya, tapi bila aku check balik apa yg kau tulis, memang sah, bukan Anwar. Celaka buat video palsu nak jatuhkan Anwar. Tak pasal2 aku yg tak suka Anwar ni pun jd kesian dgn dia...



Penyokong Kerajaan berkata...


APA YG AKU NMPK KT VIDEO TU KAN, MINAH PELACUR TU ASYIK PANDANG KE KANAN JE KENAPA??? MUKAPUN CUAK SEMACAM JE, ADA PENGARAH TGH BG ARAHAN KE KAT BLAH KANAN TU???

PANDANGAN AKU, KT PRU13 AKU NAK PR MENANG, SEBAB APA? SEBAB AKU NAK TENGOK DEPA TU LAKSANAKAN DAN TUNAIKAN TAK JANJI2 MEREKA KAT BUKU JINGGA TU. KITA TRY BG DEPA 1 KE 2 PENGGAL TADBIR NEGARA TERCINTA KITA NI. KALO JANJI TINGGAL JANJI JE, KITA BOIKOT ABIS DEPA NI....CAKAP MELAMBONG2, TRY TENGOK DEPA BUAT KE TAK.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular