Grab the widget  IWeb Gator

Monday, April 4, 2011

Antara Video, Pelakon, Datuk T & Umi Hafilda... Mana Yang Sedang Kantoi..??

http://www.clker.com/cliparts/9/1/8/7/12140853501744362127tape%20film.svg.hi.pngVideo Tulin Yang Palsu Aktornya

Dalam cubaan rejim Barisan Nasional yang di bawah telunjuk Rosmah Mansor untuk mengenakan DS Anwar Ibrahim, kita jangan lupa dengan fakta yang disalak oleh Dara tersohor Umi Hafilda betapa ada lagi 18 video seks Anwar!

Kenapa perlu rejim, polis dan sekumpulan anjing salak mempertahankan kisah video yang satu ini sedangkan ia sudah pun kantol dek kerana pelakon ‘stuntman’ nya tidak menghampiri ciri fizikal Anwar? Gambar kaku yang disiarkan oleh berita lewat malam TV3 kelmarin juga gagal meyakinkan orang ramai. Bahkan mereka sepakat mengatakan itu bukan Anwar!!

Saya amat yakin dan percaya, sekiranya video itu lakonan Anwar Ibrahim pejuang kebenaran dan musuh nombor satu Umno, ia sudah pasti diedarkan secara meluas dan percuma dengan restu Ketua Polis Negara. Ia boleh saja dianggap sebagai dokumentari sebagaimana kata Zaid Ibrahim atupun tiada kesalahan undang-undang selagi tidak dibuat kutipan wang. Sekaligus ia boleh ditayang kepada umum di kedai nasi kandar, warung-warung dan juga serambi surau, masjid serta rumah JKKK!

Rakyat dan pemimpin Pakatan Rakyat berceramah mempersoalkan ketulinan batang tubuh Anwar, polis pula menyiasat ketulinan video! Baghal sungguh PDRM. Memang la video itu genuin sepertimana kata Cg Bad dan Dato Johari Abdul. Mereka sebagai saksi yang menonton telah pertikaikan empat ciri pada tubuh pelakon itu yang mengesahkan dia BUKAN Anwar!! Tidak sekali-kali mereka menafikan ketulinan video itu.

Soalnya, kenapa perlu bergelut menegakkan benang basah tentang video yang satu itu, sedangkan ada 18 lagi video senaman kelamin Anwar Ibrahim yang katanya disimpan oleh Umi Hafilda si jalang yang mengaku dara? Kenapa pehak polis di bawah TS Ismail Omar tidak kelebet dan geledah Umi? Barangkali ia menyelitkan di kedua celah susu atau di celah labia minoranya? Siapa tahu?

Faktanya ialah, jika video yang dipertikaikan pelakonnya sudah dianggap yang terbaik oleh anasir dalam rejim Umno, makanya 18 keping video yang lain itu hanya AUTA si betina garit yang diupah. Itu sahaja. Mereka hanya tahu berbohong, menjual kelentong dan memfitnah demi habuan dan kekayaan dunia. Full stop.

Ketakutan rejim menghadapi PRU 13 bukan satu jenaka. Kelohongan ide bagi melawan Buku Jingga bukan satu rekaan. PM Najib sendiri takut untuk berhadapan Anwar di atas pentas debat. Kita boleh tabik Shabery Chik kerana masih berani walaupun berbuih mulutnya ketika itu. Najib menolak terus cabaran Anwar untuk berdebat. Apa punya jantina PM Najib ni, anda fikir sendiri lah.

Lalu dengan kekuasaan mutlak serta jentera yang dikongkong mereka, sekali lagi pembunuhan karekter melalui tabiat buruk seks yang direka-reka digunakan. (mau berapa kali bunuh daa?)Jika benarlah Anwar yang menjadi tuan punya zakar itu, tentu sahaja ia sudah disebarkan sebagaimana kes Chua Soi Lek kerana ia adalah musuh numero uno Umno. Gerakan politik Pakatan Rakyat berada dalam kedudukan yang cukup ampuh dan layak untuk menerajui Putrajaya. Ia dilihat sebagai pertempuran ‘the good against the evil’. Satu pakatan yang bersih melawan satu Barisan yang penuh dengan pengkhianat, perasuah, perogol dan pembohong. Ciri-ciri pemerintahan baik yang dipamirkan oleh negeri-negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat telah menggoncang singgahsana UmnoBn.

Buku Jingga adalah garis panduan dan tata-kelola negara yang amat hebat dan condong rakyat. Najib dan konco-konconya hanya berdaya memperolok dan mempermainkan Buku itu sedangkan dalam masa yang sama sudah empat ide besar dicuri mereka. Najib tahu, malah seluruh mangkuk bawahannya juga tahu betapa apa yang ditawarkan dalm Buku Jingga bermakna kantul lah segala perancangan dan penipuan mereka selama ini.

Video seks yang dikatakan Anwar sebagai tukang mertonnya itu hanyalah garapan ide dangkal separuh masak kelompok miskin moral. Secara bawah sedar, mereka tahu ianya adalah hasil tipuan mereka yang tak mungkin akan disambut rakyat terbanyak, maka pendekatan sorok bahan bukti sambil menyebar fitnah semaunya dilakukan. Contohnya, kelmarin Nallakarupan diberi satu muka surat penuh untuk menjual kelentong. Bukannya dalam akhbar Tamil Nisan atau Makkal Osai, tetapi akhbar kesayangan orang Umno- Mingguan Malaysia. Ini berikutan kegagalan anjing suruhan Umno itu untuk menghasut kepimpinan PAS. Nantikan muka-muka anjing salak yang lain pula.

Eh! Saya mahu tanya sejak bila pula rejim Umno bimbang akan nasib Pakatan Rakyat terutamanya parti PAS? Kalau dah mereka rasakan yang Anwar satu liabliti yang boleh menggagalkan kemaraan PAS dan Pakatan Rakyat, sepatutnya mereka bergembira dan membuat sujud syukur bukannya dengan berkejar ke tepi telinga pemimpin PAS untuk terus menabur fitnah. Atau pun mereka galakkan lagi kehadiran Anwar di pentas ceramah PAS, bukannya dengan menghalang kehadiran Anwar dan menyekat masa ceramahnya setakt sepuluh minit! Kantoiiiiiiiii..........

Hakikat sebenar di sebalik semua kelentongan video seks nan satu ini dan juga 18 keping lagi yang dikepit anunya Umi Hafilda ialah laporan risik menunjukkan empangan untuk menghalang kemaraan Pakatan Rakyat ke Putrajaya sudah pun pecah. Laporan oleh SB dan Military Intelligence sudah tidak lagi enak di telinga Najib dan Rosmah. Ini betul-betul seperti apa yang dilalui Hosni Mubarak dan Suzanne serta pasangan Ben Ali dan Leyla dari Tunisia.

Sebagaimana pendekatan ketika Tragedi AlMaunah di Sauk dulu, rejim mengarah polis untuk membuat kerja-kerja dajal lagi kotor dengan pemimpin Umno mencuci tangan. Saki baki harapan kepada KPN baru terus kantol sebaik sahaja ia terus menyanyikan lagu yang sama seperti Musa Hassan dan Rahim Nor. Bahan bukti rekayasa ditutup dari mata dan capaian orang awam. Dalam tempoh itu mereka kipas, tanak, rebus dan anyam fitnah semaunya. Habis segala anjing salak, pakar upahan, NGO(k) serta profesor kangkung disorong tampil dalam media untuk membentuk pemikiran rakyat. Khususnya buat ahli Umno.

Apa pun kita sudah tahu dari awal lagi bahawa ini semua fitnah ke atas Anwar. Kita tidak pun meragui ketulinan video itu, cumanya kita amat meragui serta menafikan sekeras-kerasnya bahawa tukang merton itu ialah Anwar Ibrahim. Pehak polis patut mengarahkan SB supaya menjelajah seluruh negara mencari lelaki mirip Anwar yang punya perut boroi, pungkorq tonggek, bahu sendo serta kulitnya cerah..........

Sebarkan isi Buku Jingga kerana ia sah tulin pembikinan dan isinya!!

Mi Itik 4.4.2011
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular