Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, March 13, 2011

Najib Terlibat Beli GobalaKrishnan Juga????

Dalam sekelip mata Gobala Krishnan dapat mengeluarkan 2 cek berjumlah RM1.4juta dengan hanya gaji 2.5 tahun sebagai Ahli Parlimen Padang Serai yang tidak lebih RM8k sebulan.



Kalau tidaklah Gobala itu dibeli melalui skim pembelian yang ditaja oleh UMNO dan Perdana Menteri sendiri, Najib TUn Razak.

Mengapa Tulang Besi berani sebut nama Najib Tun Razak. Mengikut pendedahan dokumen siasatan Suruhanjaya Penyiasatan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap aduan rasmi ADUN Kulim kerana percubaan membeli beliau:

Pada 9.9.2008 satu perjumpaan telah diadakan di Hotel Sunway Seberang Perai. Bahagian perisikan telah membuat rakaman audio dan video di bilik hotel tersebut. YB Mahadzir Khalid telah datang berjumpa A1. Beliau mengesahkan penawarna wang itu sebanyak RM5juta dan sekiranya A1 mahu lebih lagi boleh berbincang dengan Dato Seri Najib. A1 juga dimaklumkan bahawa sekiranya beliau melompat parti ke BN, beliau akan mendapat beberapa projek

(NOTA: A1 adalah YB DUN Kulim)

Mahdhzir Khalid jelas menamakan Dato Najib sebagai salah seorang yang boleh membayar lebih dari RM5juta sekiranya diperlukan.

Untuk membaca dokumen yang asal, boleh klik di imej di bawah. 

Tak hairanlah GObala boleh keluar duit RM1.4 juta secara mudah, bekas TKM Penang boleh bayar cash duit mercedez beliau dsbnya. Semua ni adalah mereka yang telah dibeli dengan duit haram.

Tapi takpa, mereka2 yang makan duit haram ni, inshaalah akan mendapat bala hasil dari doa beribu2 ahli dan penyokong Pakatan RAkyhat terhadap mereka.

Tulang Besi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular