Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 16, 2011

Kenapa Aku Benci Blogger Umno

Assalamualaikum dan salam blogger,
tak perlu mukadimah terus kesasaran sebab hati sudah panas,dibawah ini saya petik blog pro umno(tak perlulah dipromosikan blognya kat sini)
Blogger ini mengulas isu Bob Lokman Masuk PAS.dari tulisan mereka kita dapat mengetahui bagaimana bentuk akhlak mereka.
Cuba baca apa ada dalam hati mereka
Selepas mendapat kunci syurga rupanya si bangang ni dapat projek...projek untuk mempopularkan tuhan...apa bangang ni ingat tuhan ialah barang dagangan yang boleh dijual beli? 

YANG MAHA BERKUASA tidak memerlukan bangsat seperti bangang ini untuk mempopularkan NYA...! Takde bangsat ni pun YANG MAHA ESA tetap BERDIRI DENGAN KUDRAT DAN IRADAT NYA mentadbir alam ini!!! 

Ini projek politik PAS!!! projek mempopularkan diri sendiri dengan menjadikan PAS kuda tunggangan dan menjadikan KHALIK sebagai barang dagangannya... 

Tunggulah Azab Allah akan turun keatas kamu!!!! 

Lu Fikir La Sendiri!!! 
Posted by PUTRA MERDEKA at 10:23 PM 

5 comments:
Tanpa Nama berkata...
trim dulu janggut tu elok2 haram jadah.makin meluat aku tgk sigemok dumpu ni.
15 Mac 2011 10:47 PM 
Jeffry berkata...
SPONGEBOB SQUAREHEAD PALE PETAK DAH KENE BRAINWASH BROO. PAS SAMAKAN PROJEK JUAL AKIDAH MCM PROJEK BALAK, LADANG RAKYAT KAT KELANTAN TU BROO. TU PSL ASYIK MASYUKKK KEHKEHKEH
15 Mac 2011 10:56 PM 
Hahn berkata...
ke BOB tu Bangang Oh Bangang!
16 Mac 2011 12:07 AM 
Tanpa Nama berkata...
Bukan kot... aqu ingat BUNTAL OH! BUNTAL,laa,,,,,,,,,,,,,
16 Mac 2011 12:20 AM 
Tanpa Nama berkata...
BOB..??? owhhh I see, Bodoh Oh Bodoh......
16 Mac 2011 3:00 AM
---------------------------------------------------
-Ulasan ijoks2009-

Inilah akhlak kebanyakan blogger umno yang menunjukkan betapa sakitnya jiwa mereka,jiwa yang dipenuhi sikap dengki dan dendam sehingga membutakan mata mereka kepada kebenaran.pada mereka apa sahaja yang dibuat oleh parti lawan mereka adalah salah ,hanya mereka saja yang betul.
Bila Bob Lokman yang dulunya jauh dengan Islam semakin meminati Islam dan semakin baik akhlaknya tapi hanya kerana disebabkan tidak menyokong parti mereka ,mereka terus memburuk-burukkan beliau.

sepatutnya sebagai seorang Islam mereka turut bergembira dan memberikan sokongan pada Bob agar dia dapat terus beristiqamah dengan cara hidup dia sekarang.hairan bin ajaib dengan menteliti penyokong-penyokong tegar Umno ni,Dulu semasa Bob Lokman masih hanyut dengan dunia hiburan mengejar dunia tak adapun komplen tak pula digelar bangang.Lani bila Bob dah mula sedar kesilapannya dan ingin mendalami Islam ,bermacam gelaran bangang dan bangsat diberikan.

Ayat yang paling lucu sekali ialah "mempopularkan  Tuhan"
kata blogger ini kalau Pas tak mempromosikan tuhanpun Dia tetap dengan Kudrat dan IradatNya,memang betul tapi dia kena faham ,ummat Islam memang disuruh supaya membesarkan Nya dan mempopularkan agamanya bukannya membesarkan semangat kebangsaan.Itu adalah kewajipan bagi seluruh ummat Islam ,Pas sebagai sebuah pertubuhan Islam cuba menlaksanakan kewajipan itu termasuk berdakwah dalam dunia politik,salahkah?
dalam Al-qur'an sendiri berapa banyaknya ayat yang menyuruh membesarkan Allah"dan tuhanmu besarkanlah ia"
dan perkataan yang diperintahkan untuk  mula-mua disebut dalam solat ialah "Allahuakbar"(memuji Allah)Intulah ajaran rasulullah s.a.w supaya mempopularkan Islam.

Berkenaan dengan idealogi politik itu adalalah hak peribadi Bob Lokman,yang penting dia nampaknya benar-benar ingin membaiki diri kearah yang lebih baik,kita sepatutnya memberi dorongan bukan cemuhan.Dia sudah berdoa dan bertawakal pada Allah serta berusaha mencari kebenaran ,maka Allah akan tunjukkan padanya jalan-jalan kebenaran,Jika kebenaran itu ada dalam Pas ,kita sama-sama doakan dia istiqomah dengan pilihannya dan jika kebenaran itu ada dalam Umno maka Allah pasti lunakkan hatinya pada Umno.
Tapi kita lihat sendiri apa pilihannya setelah berdoa,berusaha dan bertawakal.

Akhirkata sebelum anda membuat sebarang andaian terhadap Bob Lokman ada baiknya anda membaca dahulu isi hatinya disini 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular