Grab the widget  IWeb Gator

Monday, December 20, 2010

VIDEO KAZIM ELIAS MAKI HAMUN CINA

Beliau adalah adik kepada ADUN UMNO Batu Kurau yang juga Penasihat Hal ehwal agama kepada menteri Besar Perak. Adiknya Ainon Mardhiah adalah puteri UMNO Bahagia Batu Kurau yang juga seorang guru agama di Sek Sultan Yusof Batu Gajah.

Tahniah kepada Pakatan rakyat yang telah berjaya mengadakan konvensyen keduanya kemarin. Sama ada yang hadir itu dapat membawa pulang hasil yang baik atau tidak itu adalah persoalan kedua. Yang pastinnya konvensyen kemarin adalah perkara yang amat menyakitkan hati umno dan rakan yang sezionis dengannya.

Setelah sekian lamanya Karpal Singh selaku orang kuat DAP sejak dahulu lagi begitu kuat menentang Islam untuk di laksanakan di Malaysia ini akhirnya beliau mengaku tersilap membuat andaian kepada Islam sebelum ini. Kini yang tinggal hanyalah umno sahaja yang kuat menentang islam dari di laksanakan di negara ini.


Konvensyen kemarin juga memperlihatkan bagaimana 3 kaum utama di Malaysia telah berganding tangan untuk menjatuhkan Umno dan sekuti zionisnya. Meletakan pertentangan idiologi ke tepi dan menjadikan umno sebagai ssasaran utama untuk di tumbangkan. Walaupun masih tidak dapat di nafikan masih ada lagi saki baki di dalam PAS dan DAP yang kuat fahaman perkaumannya.

Di dalam kerja kuat pemimpin parti Pakatan Rakyat untuk menjurangkan fahaman perkauman yang telah sekian lama melekat di hati rakyat namun lebih hebat lagi kerja2 perang saraf umno untuk merapatkan dan membina kembali tembok perkauaman. Di saat pemimpin Pakatan rakyat berganding tangan di atas pentas, di saat itu juga team perang saraf umno menjalankan jarum perkaumannya di bawah pentas.

Di dalam laman sosial Facebook bertebaran cerita-cerita ketuanan melayu. memang tak menjadi masalah kepada penguna Facebook anti umno tegar terhadap perang saraf ini tetapi bagi penguna Facebook dari kalangan atas pagar, pelajar2 dan suri rumah perang saraf ini amat berkesan.

Umno sedar bahawa hari ini setiapa kata mereka hanyalah satu pembohongan bagi rakyat. Cakap umno sudah tidak laku lagi. Biar pun benar tapi bagi rakyat setiap butir yang keluar dari mlut umno hanyalah penipuan. Umno perlu mencari sesuatu yang boleh membuat rakyat percaya cakapnya. Maka yang paling berkesan untuk membohongi rakyat ialah dengan mengunakan orang agama.

Inilah yang sedang berjalan hari ini. Orang yang kononnya beragama kini di guna habis habisan untuk menipu rakyat. Para ustaz di bayar dengan lumayan untuk menyampaikan dakyah umno kepada orang kampung. Orang agama di tarik ke dalam kabinet kerajaan untuk di jadikan menteri. Menteri ini di sumbatkan dengan kemewahan untuk mengeluarkan semua dalil bagi mengharamkan musuh2 umno dan menghalalkan segala perbuatan umno.

Di kampung kampung, ustaz ustaz di gunakan untuk turn over minda orang kampung terutamanya makcik dan pakcik yang tidak mendapat pendedahan daripada media artenatif. Ustaz2 ini datang seolah2 mereka adalah ahli atau penyokong Pas. Ustaz2 ini sekali sekal menyelit marahnya mereka kepada media yang banyak menyiarkan hiburan. ustaz ini sekali sekala memuji Menteri Besar Kelantan.

Orang kampung yang pro kepada pembangkang akan seronok dengan ustaz2 ini walaupun yang di ceramahnya ialah hal yang nyah apa apa. Disaat keasyikan orang kampung yang semakin menjadi peminat kepada ustaz2 ini maka ustaz ini akan menyelitkan nada nada jahatnya di dalam kuliah dan ceramahnya. Tanpa di sedari ustaz2 ini akan mengubah pemikiran pendengar yang sebelum ini penyokong Pakatan rakyat kepada rasa was was kepada Pakatan rakyat.

Cuba anda dengar kuliah ustaz umno ini.

 

Siapakah Kazim Elias ini?

Beliau adalah adik kepada ADUN UMNO Batu Kurau yang juga Penasihat Hal ehwal agama kepada menteri Besar Perak.

Adiknya Ainon Mardhiah adalah puteri UMNO Bahagia Batu Kurau yang juga seorang guru agama di Sek Sultan Yusof Batu Gajah.

Kazim Elias hanyalah belajar di Maahad Tahfiz Al Quran/ Qiraat Kerajaan Negeri Perak


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular