Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, December 25, 2010

Nik Aziz, sila mati cepat termasuk DSAI

Dunia PENCACAI UMNO


from Ameno World 
Saya doakan kematian Nik Aziz secepat yang mungkin. Ya. Itulah dia. Sabar dulu. Jangan suka nak tembak melulu macam PDRM tembak arwah aminulrashid dan claimed dia as perompak beb. Ini adalah petikan yang saya amek daripada petikan printscreen yang kat bawah neh. Bukan saya cakap. Tetapi saya cuma petik. Saya ialah tukang petik. Tengok sendiri kalau tak percaya.


Dah tengok? Dah hayati? Dia neh adalah penyokong yang berlawanan dari pihak yang berlawanan. Tak hairan dia marah sangat. Saya walaupun pengampu umno, saya pun terkejut. Tindakan dia sangat terang dan jelas. Niat dia sangat jujur. Entah kan, patut saya rasa terharu, pelik ataupun kasihan saya sendiri pun agak keliru.

Ingin juga nak tanya dia sendiri di sini tapi patut kah?

Ameno : Jangan sampai politik mengawal pertimbangan kita. Ambil yang serdahana sudah. Jangan melebih-lebih benci bhai. Aku pun tak suka najib tetapi aku tak nak doakan dia meninggal cepat bhai. Buat apa? Heh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular