Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, March 8, 2011

Yang Menyebar Gambar Lucah Dan Blogger Celaka Kena Kencing. ! kahkahkah

oleh: Gerakan Anti Najib/Rosmah
 Tun Faisal Ismail Aziz blogger celaka yang songlap duit untuk blogger upahan yang juga celaka.

Elok sangatlah anak didik papagomo blogger fasik, parpukari blogger celaka dan blogger-blogger pencacai  yang baru kenal politik dengan berpaksikan mahafiraun yang mudah lupa. Mungkin ini kot yang buat puak-puak celaka berkelahi sesama sendiri kerana upah yang ditunggu tidak sampai ke poket. 

My PhotoSiapa yang tak naik hot bila semua peruntukkan untuk blogger-blogger pencacai dikebas oleh seekor malaun yang bernama Tun Faisal Ismail Aziz, pemilik blog Tun Faisal Dot Com. Biar gua tolong blogger celaka untuk hebohkan perangai blogger celaka kepada blogger-blogger celaka. 

Selama ini blogger-blogger celaka menafikan yang mereka adalah blogger upahan dari Umno celaka. Lu budak-budak bolehlah lu kencing, kalau dah umno celaka sampai bila-bila hidup berpaksikan fulus. Lu blogger-blogger celaka kalau tak ada kena jolok, haram lu tak boleh bergerak. 

Lu agak-agak berapa ratus ribu itu Faisal songlap duit blogger-blogger celaka, kenyanglah malaun ni sekor. Pergi tangan kosong balik bawa duit satu guni, gua tak tahulah macam mana lu orang  boleh sabar bila orang sudah kebas lu punya duit. Lu tak sakit hati ke dah penat-penat menjaja berita fitnah dari hulu ke hilir, tiba-tiba duit minyak pun lu sendiri kena tanggung.

Apa pun gua tabik spring sama lu Faisal, pasal lu kencing bukan sekor dua tetapi berpuluh-puluh blogger celaka. Macam olang tua cakap ma, 'alang-alang celup, biar sampai kepangkal lengan', alang-alang tibai biar sampai kering kontang. Gua manyak seronok ini celiter, tapi gua berani gerenti mamat kat bawah ni mesti angkat itu upah dulu baru kerja pasal ini mamat manyak bodoh. Tapi yang kena kencing oleh Faisal ialah yang cerdik-cerdik macam papagomo fasik, parpukari celaka, blogger-blogger pencacai dan yang sewaktu dengannya. Alahai  kesiannya sampai tergigit jari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular