Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, March 10, 2011

SIAPA AYAH PIN,SIAPA SYIAH, SIAPA ISRAEL ZIONIS?



Membangkitkan Isu Freemason di Malaysia.
Pada 25 Oktober 1978, seluruh ahli parlimen Barisan Nasional digemparkan dengan killer question daripada Tuan Guru. Ketika itu Tuan Guru adalah ahli parlimen bagi Pengkalan Chepa dan ketika itu juga Perdana Menteri ialah Tun Hussein Onn.


Apabila tiba gilirannya, Tuan Guru membangkitkan suatu soalan tentang pertubuhan Freemason di Malaysia. Di dalam soalannya itu Tuan Guru mempersoalkan “Mengapa kerajaan Malaysia tidak mahu mengharamkan pertubuhan itu yang semua orang telah jelas bahawa ia bercanggah dengan akidah Islam.” 

Tuan Guru juga mendedahkan sehingga 1977, sebanyak 55 pertubuhan Freemason (lodges) berjaya didaftarkan secara sah di bawah Akta Pertubuhan 1966 . Dan keanggotaannya telah pun mencapai 2,984 ahli. Tuan Guru juga menimbulkan rasa khuatirnya dengan mengatakan golongan yang terlibat bukanlah calang-calang orang, ahli-ahlinya terdiri dari individu-individu elit dalam pentadbiran kerajaan Malaysia.

Dan yang paling mengejutkan, apatah lagi Tuan Guru sendiri, Tun Hussein Onn ketika menjawab soalan itu mengatakan kerajaan tidak bercadang langsung untuk mengharamkanpertubuhan (Freemason) walaupun mengakui ianya bercanggah dengan akidah Islam.

Bimbang sekiranya Tuan Guru akan bertanyakan soalan yang sama kepadanya, Dr. Mahathir bingkas membuat suatu ucapan panjang lebar di perhimpunan Agong UMNO yang ke-33 pada 10 September 1982 selepas menjawat jawatan Perdana Menteri.

Kecaman berterusan PAS ketika itu terpaksa membuatkan Dr. Mahathir menafikan sekeras-kerasnya penglibatan beliau dan setiausaha politiknya dengan pertubuhan Freemason. Mahathir juga menafikan dakwaan pembangkang yang mengatakan ahli-ahli Freemason telah pun menjadi pekerja-pekerja sukarela UMNO dalam pilihanraya umum sejak 1974 lagi.






Ketidakupayaan PAS era 1980-an Menghalang Pendedahan

PAS tidak berupaya mendedahkan hal ehwal Freemason dalam pentadbiran kerajaan, ini mungkin disebabkan bilangan ahli parlimen yang sedikit dan tiadanya saluran media elektronik untuk mereka. Isu Freemason sepi begitu sahaja.

Hal ehwal keterlibatan Freemason dengan pentadbiran Malaysia hanya berjaya disalurkan melalui ceramah-ceramah di Kelantan dan Kedah. Itupun bukannya ramai yang mendengar, dan yang dengar pun mungkin tidak faham.

Mahathir Mudah Lupa

Dr. Mahathir selalu mengatakan Melayu Mudah Lupa, tetapi dia sendiri mudah terlupa. Apabila isu soalan Nik Aziz tentang Freemason sudah tidak kedengaran lagi di parlimen, maka Dr. Mahathir fikir isu Yahudi itu pembangkang sudah lupa.

Namun malapetaka menimpa kerajaan pimpinan Dr. Mahathir, apabila pihak pembangkang menyerang semula dengan pendedahan suatu maklumat berkenaan keterlibatan Dr. Mahathir dengan Yahudi Freemason.

(Gambar) Lord Saatchi, CEO Saatchi & Saatchi

Pada tahun 1986 pembangkang mendedahkan bahawa Dr. Mahathir telah membayar berjuta-juta ringgit kepada sebuah Syarikat Yahudi yang bernama Saatchi & Saatchi untuk membantu UMNO merangka strategi pilihanraya umum 1986.

Sebelum itu, syarikat terbabit telah membantu kempen pilihanraya Margaret Thatcher di Britain dan Ronald Reagan di Amerika Syarikat. Pada ketika itu, penasihat Ronald Reagen adalah rakan karib Dr. Mahahtir iaitu Dr. Henry Kesingger.

Dalam tahun yang sama juga, Mahathir telah terbang ke US mengadakan pertemuan sulit dengan Dr. Henry Kissengger di New York. Pertemuan ini disahkan oleh Prisiden ISIS ketika itu iaitu Dato’ Dr. Nordin Sophie.

Kemudian setahun selepas itu pada 6 Mac 1987, Dr. Henry Kissingger telah terbang pula ke Malaysia dan mengadakan perbincangan tertutup di pejabat Perdana Menteri. Perbincangan yang dikendalikan oleh ISIS ini dinamakan ‘Perbincangan Meja Bulat Kuala Lumpur’.

Isu Freemason Kembali Sepi

Isu Freemason tidak lagi kedengaran kini dalam akhbar-akhbar barisan alternatif, namun saya percaya pasukan risikan pembangkan sedang mengumpul maklumat-maklumat yang penting. Ketika berjumpa Nik Amar Nik Aziz (anak Tuan Guru Nik Aziz) dua tahun lalu, saya berusaha mendapatkan maklumat berkaitan pertubuhan Freemason di Malaysia, namun gagal.

Mungkin Nik Amar fikir ia belum masa yang sesuai untuk mendedahkannya walaupun ianya pernah didedahkan pada 1978 dahulu. Seakan-akan mahu saya memahami situasinya itu, saya mengubah topik perbualan berkaitan sekolahnya itu.

Tapi saya yakin beliau akan memperkatakan juga tentang itu, kerana Nik Amar kini adalah wakil ucapan bapanya sekiranya bapanya itu tidak dapat menghadiri sebarang majlis ceramah.

Freemason di Malaysia telah pun bertapak sejak zaman perlantikan Residen Inggeris di Tanah Melayu. Antara tokoh Freemason di Tanah Melayu ialah Sir Andrew Clark (Residen Perak), Sir Stamford Raffles, Sir Francis Light dan banyak lagi. Malah ibu pejabat Freemason bagi Asia Pasifik masih berdiri teguh sekarang di Singapura.



Sebegitu jauh Tuan guru memperjuangkan agamanya tapi sayang gerombolan merosakkan segala - galanya hingga tergamak mendidik seorang anak gadis melayu yang rosak akhlaknya agar mencerca Tuan Guru yang tekad mendidik anak bangsa.


Kenali Siapa Farahana Jamaludin Yang Samakan Nik Aziz Dan Ayah Pin


...keratan akhbar semalam...

Dari facebook sebelum ianya ditukar

Low class la Pertubuhan Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM) apabila Pengarahnya lagu nie.

dah rupe gaya perempuan simpanan pengikut ayah pin minah nie?

... cermin diri dulu sebelum kutuk ulama'..... - dppwm
Dimanakah keperibadian anak melayu,hancur sehancur - hancurnya di perlakukan oleh UMNO yang merelakan Zionis memperkosa anak bangsanya sendiri!
Pada ketika ahli - ahli Parlimen di gantung kerana cuba menentang Zionis APCO kini pengikut mazhab syiah pula di tangkap kononnya di tuduh sesat.Apa sudah jadi dengan kerajaan UMNOPCO,adakah plan untuk mengalih perhatian rakyat terhadap isu air dan isu APCO dah terbarai? sebab kalau di fikirkan syiah bukan masalah besar di malaysia berbanding dengan ajaran - ajaran sesat yang lain termasuk yang pernah di lakukan dek Zambry Kader.

Selama 50 tahun kebelakangan ini pun lebih 80% dari umat islam di malaysia mengamalkan cara hidup dan budaya syiah contohnya kalau kita lihat di kampung - kampung masih ada lagi di antara mereka yang masih menyambut hari asyura dan hari karbala dan apabila tiba hari perayaan tersebut maka mereka akan memasak bubur asyura bagi meraikan hari tersebut.Takde pun ada mana - mana ulama yang kata ini sesat dan tak de pula mana - mana jabatan agama nak tangkap diorang.

Syiah adalah sekadar mazhab manakala agamanya pula adalah islam mungkin kewujudan kumpulan - kumpulan pelampau dalam mana - mana mazhab pun menyebabkan ia akan kelihatan menyeleweng.Dari asal sejarahnya Syiah adalah nama yang di reka oleh orang yahudi untuk menggelarkan penyokong - penyokong setia Saidina Ali.Golongan amat mementing ketinggian ilmu sama seperti saidina ali hingga ada yang melampau sehingga mengagung - agungkan saidina ali.

Nampaknya kalau kita lihat dari sudut global Syiah Adalah Islam manakala Musuh Syiah yang nombor satu adalah Zionis Israel sama seperti Sayyid Hasan Nasarallah dan juga Mahmoud Ahmadinejad.Jadi adakah Zionis sudah bagi arahan pada UMNPCO untuk memerangi Syiah di malaysia.Penganut dan negara yang mermazhab syiah adalah negara Islam,kalau negara ini negara ajaran sesat mengapa Pakistan,Iran dan Lebanon boleh di terima menjadi ahli OIC.

Tetapi realitinya di sini kalau kita lihat ajaran syiah ini amat menarik minat anak - anak muda ini kerana ajaran syiah menentang imperialis anglo-amerika manakala sunni cara Arab Saudi mengajar semua orang jadi barua Amerika dan Israel,kerajaan syiah Iran bangun menentang kuasa imperialis Amerika,Tetapi sunni Arab Saudi pula tunduk dan menyembah Amerika dan Israel.

Tetapi Syiah mengajar anak - anak muda supaya bangkit dan musnahkan Israel dan barua - baruanya (termasuk UMNO) dari peta dunia apabila prinsip Politik syiah itu bersifat menentang Amerika dan Israel tetapi Sunni Arab Saudi pula menyokong Amerika dan Israel contohnya kita sendiri lihat Mesir dan Jordan sendiri mengadakan hubungan diplomatik dengan negara haram ini.

Apabila palestin di zalimi dan di robek - robek oleh Anak - anak haram Zionis. golongan sunni ini di lihat berdiam diri dan berpeluk tubuh, tetapi yang tegar membekalkan senjata dan bantuan kewangan kepada Pejuang - pejuang Palestin adalah Syiah.Mungkin kita masih ingat lagi ada beberapa pejuang - pejuang Palestin yang di tangkap apabila cuba menyeludup senjata buatan Iran ke Ramallah di berapa lama dahulu dan george bush menuntut supaya pemimpin Palestin menjawab tentang penyeludupan itu.

Tapi kini di hadapan kita adalah golongan sunni yang menjadi barua Amerika dan Israel sama dengan sunni Arab Saudi.Mereka adalah UMNOPCO,kita sendiri telah saksikan bagaimana Zahid Hamidi ke Tel Aviv dan berbincang secara tertutup dengan Ehud Barak.Kita sendiri lihat bagaimana dua orang agen MOSSAD yang di tahan kerana menceroboh ibu pejabat polis Bukit Aman di lepaskan begitu sahaja.

Kita sendiri lihat perlakuan kerajaan UMNO/BN adalah persis siapa hingga kita tak perlu untuk ke baitulaham,jenin atau pun ramallah untuk melihat pengusiran kejam oleh Israel.Kita hanya perlu saksikan sendiri pengusiran yang di lakukan di kampung Chu badak,kampung melayu Ampang,kampung Berembang dan Rimba Jaya.

Mereka - mereka ini khususnya orang melayu islam di usir dengan cara yang amat zalim sekali,rumah - rumah mereka di robohkan oleh jentolak dan bulldozer dan sebelum itu dalam TV3 suku mereka gah berkata yang mana penduduk - penduduk yang dah tinggal di kampung ini hampir 100 tahun adalah setinggan dan pendatang.Ia nya persis perlakuan Zionis Israel di tebing Gaza yang mengusir penduduk palestin dan mendakwa penduduk palestin adalah pendatang dan pelarian.

Manakala polis,FRU dan Cawangan Khas di gunakan untuk melakukan kekerasan dan kekasaran ke atas penduduk - penduduk yang di usir,perlakuan ini persis seperti yang di lakukan oleh tentera dan polis israel di Jenin dan tebing Gaza.Tidak kurang pula "Abang Long" dan "Abang Ngah"(Pekida) yang bertindak sebagai gangster yang bertujuan untuk menakut - nakutkan penduduk kampung juga persis dengan dua gangster yahudi yang berkerjasama dengan regim zionis untuk menghalau penduduk palestin iaitu "Irgun" dan "Haganah".
Kita tak perlu ke Gaza untuk melihat pembunuhan beramai - ramai tapi cukup sahaja kita lihat kezaliman di kampung memali.Kesan tembakan pada dinding sekolah semuanya masih jelas dan tidak ada satu pun negara di dunia ini yang menangkap seluruh penduduk kampung termasuk wanita,orang tua dan kanak - kanak dan memenjarakan mereka melainkan Zionis Israel. Tetapi kita tak perlu hairan yang fenomena itu ada di memali.Cuba fikirkan daripada siapakah mereka(UMNO) belajar semua ini?

Mereka kata ajaran syiah mendakwa hanya mereka sahaja yang betul tapi cuba lihat apa yang mereka (UMNO) lakukan seperti rasuah,penyelewengan kuasa, kezaliman, dan pembunuhan yang di nafikan,tidakkah ini juga menunjukkan yang mereka(UMNOPCO) lebih teruk daripada syiah.sekurang - kurangnya syiah tak ajar pengikutnya rampas tanah orang,sekurang - kurang syiah tak ajar pengikutnya menipu orang dan rasuah.

Sekarang maka jelaslah di hadapan mata kita yang mana mereka - mereka ini adalah barua - barua kepada Zionis Israel.Oleh itu apa lagi yang kita tunggu kita di halalkan untuk bangun memberontak kerana di hadapan kita adalah barua kepada musuh no.1 Umat islam iaitu Israel Zionis.Mungkin ada di antara kita anak - anak muda bukan di kalangan syiah,sunnah, mahupun khawarij.Mungkin ada antara kita adalah di kalangan Para Revolusioner dan juga Mujahid yang bangkit memberontak untuk menuntut keadilan atas segala kezaliman yang di lakukan oleh keparat - keparat seperti UMNO yang menjadi kuda tungangan Israel Zionis.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular