Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, March 6, 2011

Yang bersih itu BN !!!!

Makcik makcik merah sedang julang poster "PAS RASUAH, NIK AZIZ RASUAH"



Wakakaka !!! .. Yang rasuah semuanya PAS, yang baik semuanya BN ...
Wakakak .... !!! Yang paling bersih rasuah adalah pemimpin mereka ... Wakakak !!!
Prooooooooooooooottttttttttt...........protttt.................proot. ..................


Pihak polis cuba menyuraikan perbalahan antara dua parti.

Yang didepan tu dah sampai ke seberang sini .. wakakak !!!
Ini mesti PAS menyerang ... wakakak !!!
Sekali lagi .. yang jahat itu PAS .. yang baik itu Umngok .. wakakak !!!



Sekeping gambar tak bisa berbohong. Lihat penyokong BN di seberang jalan. Manakala penyokong PAS berada di sebelah sini jalan. Siapakah penyokong yang menceroboh dan menyerang penyokong di sebelah sini jalan?? Penyokong PAS ker?? Macam kenal je baju dan topi yang dipakainya tu.. SPR tak nak komen ker??


ini komen SPR.....

PRK Kerdau: SPR Kesal Penyokong Cetus Provokasi
Oleh ARIFFUDDIN ISHAK
TEMERLOH: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) kesal dengan sikap penyokong parti politik yang mencetuskan provokasi hingga menyebabkan ketegangan di luar kawasan pusat mengundi.
Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata tindakan berkenaan dikhuatiri akan menyebabkan pengundi berasa takut untuk keluar mengundi apabila melihat ketegangan yang dicetuskan penyokong parti yang kebanyakannya adalah orang luar.
"Sudah menjadi perangai penyokong parti yang masih lagi degil dan tidak mahu mengikut arahan pihak SPR dan polis agar tidak berkumpul beramai-ramai di luar pusat mengundi.
"Tindakan provokasi dan perang mulut ini sebenarnya boleh menakut-nakutkan pengundi untuk keluar mengundi," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Ahad.
Beliau mengulas mengenai insiden pergaduhan kecil diluar pusat mengundi Sekolah Menengah Kebangsaan Kerdau yang berlaku kira-kira pukul 8.55 pagi tadi.
Pergaduhan berkenaan dipercayai berlaku akibat provokasi penyokong PAS yang memasuki kawasan penyokong Barisan Nasional (BN) yang hanya dipisahkan dengan sebatang jalan.
Bagaimanapun insiden berkenaan berjaya dileraiakan oleh anggota keselamatan yang bertugas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular