Grab the widget  IWeb Gator

Friday, January 7, 2011

SANTAI - DAPAT DISKAUN DENGAN KAD UMno




wartamaya kata.....



"Awak syiapa nama?", tanya Murni pada rakan barunya.
"Nama Saya Siti", jawab seorang murid lagi yang bertudung.
"Nama saya Murni ... Ehh .. muka awak macam Cina la .. awak orang Cina ke?", tanya Murni lagi.
"Ye la .. Ayah saya Cina, Mak saya Melayu ", jawab Siti.
"Kalau gitu awak bukan ketuanan Melayu la ... he he", kata Murni.
"Ya la tu ... awak?", jawab dan Siti bertanya.
"Saya ketuanan Melayu", jawab Murni.
"Apa lebihnya ketuanan Melayu Murni", tanya Siti.
"Ketuanan Melayu dapat diskaun bayar tol, diskaun beli minyak petrol", jawab Murni.
"Woooo ... untung la Ketuanan melayu ye?", kata Siti.
"Mesti la .. Bapak awak kerja apa?", tanya Murni pada Siti.
"Bapa saya ada stesyen minyak", jawab Siti.
"???", Murni pening.
Moral of the story : Jadi lah ketuanan Melayu untuk dpt diskaun bayar minyak dan tol.
AKU KATA
Juga .....ketuanan Umno akan menjadikan anda istimewa apabila membeli barangan rumah dengan KAD DISKAUN UMno........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular