Grab the widget  IWeb Gator

Monday, March 28, 2011

jahat betul Anwar Ibrahim ni!!!

Anwar Ibrahim cuba bawa isu seks ke jalanan! 
Ini hari gua nak jadi penyokong gerombolan songkok tinggi, gua nak istihar perang dengan ReJaM©, hari-hari dia kutuk Utusan Malaysia yang menjadi penyebar fikiran rakyat, kutuk Barisan Nasional yang telah banyak berjasa kepada rakyat Malaysia, mana gua boleh tahan beb. Lu orang yang selama ni sokong Pakatan Rakyat, apa lu dapat? Jadi blogger BN boleh dapat upah RM 5000 sebulan beb [Upah Blogger BN]

Kalau setakat air percuma kat Selangor ni, gua tak heranlah bai, lu kena tipu je dengan Pakatan Rakyat. Lu tengok macam gua ni, gua kawan baik dengan gerombolan songkok tinggi, gua boleh dapat macam-macam projek, contoh gua pasang bendera UMNO dan BN gua dapat RM 50 sekali pasang. Nak harap PAS bagi duit pasang bendera diorang? Jangan haraplah bai, kalau nasib lu baik dapatlah makan nasi bungkus dengan air. Itupun bukan PAS bagi, tapi adalah dua tiga orang yang baik hati nak bagi lu makan dengan minum free.

Gua dah banyak sangat melalut ni, ok isu yang gua nak bagi lu orang tengok hari ni pasal isu seks! Gua dapat maklumat Anwar nak bawak isu seks ke jalanraya! Ini maklumat sahih beb gua dapat daripada Utusan Malaysia, ini akhbar telus berwibawa dan berkaliber serta bertanggung jawab mana boleh tipu beb [Utusan].
Lu orang ingat ni cerita tipu ke bai? Ini cerita betul bai, gua ada bukti! Gua dah dapat gambar bukti penyokong-penyokong Anwar Ibrahim dah mula berarak di seluruh Malaysia untuk membawa isu seks ini ke jalanraya! Tak percaya lu tengok gambar-gambar kat bawah ni.
RentaP© "jahat betul Anwar Ibrahim ni, isu seks pun nak bawak pergi jalanraya..."

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/anwar-ibrahim-cuba-bawa-isu-seks-ke.html#ixzz1HuKZA5mJ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular