Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, February 13, 2011

Marina Mahathir antara penyokong kuat kumpulan 'Seksualiti Merdeka'?





Seksualiti Merdeka (SM) adalah kumpulan memperjuangkan kebebasan seksualiti (homo) di Malaysia..'Seksualiti' merujuk kepada sifat atau tabii seks manusia, sementara 'merdeka' adalah merujuk kepada 'kebebasan' (hak asasi)..

Festival yg berunsurkan hak kebebasan seksualiti (Sexuality Rights Festival) rakyat Malaysia ini diadakan setiap tahun (bermula 2008), yang berpusat di Kuala Lumpur..kalau diluar, SM ini berbentuk seperti 'Gay Parade' di negara2 barat..

Antara aktiviti/program SM ini adalah melalui perundingan, forum, bengkel, seni, teater, muzik, konsert, yang diadakan bersama antara NGO dan individu...

(Antara aktiviti2 'ilmiah' Seksualiti Merdeka yang mendapat sokongan penuh anak pemimpin negara..)

Perjuangan Seksualiti untuk golongan 'LGBT'

Melihat kepada 'pengenalan' tentang gerakan/kumpulan ini di dalam laman web rasminya,http://www.seksualitimerdeka.org/, Seksualiti Merdeka adalah bermatlamatkan:

"Kami percaya bahawa setiap orang di Malaysia berhak untuk bebas dari diskriminasi, keganasan ataupun gangguan hanya kerana orientasi seksual dan identiti jantina mereka. Kami percaya bahawa kita semua berhak untuk bertanggungjawab terhadap tubuh kita sendiri. Kami percaya setiap orang berhak untuk menyayangi dan disayangi, sama ada dia gay, lesbian, biseksual, transgender, heteroseksual, aseksual, pansexual dan sebagainya."

Anda boleh baca seterusnya di laman web tersebut...dan jangan terkejut, video HOT yang anda menggemparkan negara baru-baru ini, berkaitan rakaman seorang Melayu-Muslim yang mengaku dan berbangga dirinya GAY adalah sebahagian daripada 'projek' kumpulan Seksualiti Merdeka!

Ya, perjuangan SM adalah untuk mengembalikan sokongan dan keyakinan kepada golongan lesbian, gay, biseksual, transeksual (LGBT) ini dikalangan masyarakat Malaysia..

Dari penjelasan di atas, maka ternyata SM ini adalah salah satu kumpulan/festival 'haram' yang memperjuangkan hak asasi 'kaum' homoseksual iaitu lesbian, gay, biseksual, transeksual (LGBT) atas nama kebebasan dikalangan anak-anak muda di Malaysia..

Apa yang mengejutkan kini ialah, rupanya disebalik gerakan haram ini, terdapat tokoh Melayu-Islam yang tegar menyokong aktiviti ini, dan individu tersebut tidak lain dan tidak bukan ialah anak tokoh pimpinan negara,Marina Tun Mahathir...

Jika kita selama ini mengenali ayahnya (Tun Mahathir) sebagai seorang yang anti-gay (kerana memecat Anwar Ibarahim yg kononnya disabitkan dgn aktiviti songsang ini), maka jangan terkejut, jika anaknya sendiri (Marina Mahathir) adalah seorang penyokong kuat amalan homoseksual termasuk amalan gay..

laksamana bukit bintang

HaramkanSistersInIslam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular