Grab the widget  IWeb Gator

Friday, February 18, 2011

Ini kah yg di katakan KETUANAN Melayu @ SemangaT 1Malaysia : Video pelajar India dipaksa cakap "keling babi"



Seorang pelajar berbangsa India telah dipaksa untuk mengucapkan kata "Keling babi" oleh seorang pelajar berbangsa Melayu di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan. Pelajar Melayu tersebut mengugut pelajar Indiadengan ugutan akan memukul pelajar India tersebut sekiranya enggan mengucapkan kata "Keling babi".

Inilah salah satu hasil didikan gerombolan songkok tinggi tiga jengkal. Setiap hari memperjuangkan bangsa Melayu, memperjuangkan Ketuanan Melayu, tapi dalam masa yang sama melaungkan slogan Satu Malaysia untuk menipu bangsa lain.

Gerombolan songkok tinggi sudah melaungkan Ketuanan Melayu, Hidup Melayu sejak lebih 53 tahun dahulu. Hasilnya bangsa Melayu hari ini tetap dianggapbangsa kelas ke tiga. Hanya Melayu yang rapat dengan menteri, yang pandai bodek wakil rakyat songkok tinggi serta kaum kerabatnya sahaja yang kaya raya.Rakyat biasa yang berbangsa Melayu yang lain boleh dipersilakan mampos.

Sila klik video di bawah untuk menonton.



Sumber video: [Cerita Gadis ini]

ReJaM© "Kalau dah lahir mamak sampai mati takkan jadi Melayu, gerombolan songkok tinggi yang perasan Melayu tu pergi tengok cermin kah kah kah"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular