Grab the widget  IWeb Gator

Friday, December 17, 2010

Adun Tenang Meninggal Dunia - Al Fatihah

JIKA BERITA INI SAHIH ????? SAYA MEMOHON SEMOGA ALLAH MENGAMPUNKAN SERTA MENEMPATKAN ROH NYA BERSAMA2 MEREKA YG BERIMAN.... AMINN



BERITA DARI PAHANGDAILY 
Satu lagi pilihanraya kecil bakal berlaku dalam masa terdekat ini. Kali ini di negeri "totok UMNO" iaituJohor Darul Takzim. Ini kerana, kami mendapat maklumat terkini bahawa Ahli Dewan Undangan Negeri Johor kawasan Tenang Datuk Sulaiman Taha (foto) telah meninggal dunia pada kira-kira jam 12.02 tengah malam tadi. Apapun berita ini masih tidak dapat disahkan sepenuhnya kerana langsung tidak disiarkan maklumat terkini dalam media arus perdana online sekarang. Sulaiman sebelum ini telah dirawat diHospital Ampang Puteri di Kuala Lumpur kerana penyakit kencing manis yang dihidapinya. Beliau bagaimana pun di katakan berada dalam keadaan stabil selepas menerima rawatan. Sebelum ini, Sulaiman dimasukkan ke Hospital Segamat kerana mengadu tidak sihat. Pada 24 November lalu, beliau dipindahkan ke hospital swasta terbabit untuk rawatan lanjut. Tenang dilihat sebagai kubu kuat UMNO dan pada pilihan raya umum 2008, Sulaiman mengalahkan lawannya, Mohd Saim Sirandari PAS dengan kelebihan 2,492 undi. Menurut perangkaanSuruhanjaya Pilihan Raya 2008, Tenang mempunyai 49.66 peratuspengundi Melayu, manakala Cina 38.13 peratus, India 12.11 peratusdan bangsa-bangsa lain 0.10 peratus. Allahyarham adalah merupakanKetua UMNO Bahagian Labis, meninggalkan tujuh orang anak dan isteri, Hajjah Seri Noraini Yaakop. Al-fatihah buat roh Allahyarham.Anggota Dewan Undangan Negeri Johor (ADUN) kawasan Tenang, Sulaiman Taha, yang dirawat di Hospital Ampang Puteri di Kuala Lumpur kerana menghidap penyakit kencing manis, kini diberitakan telah meninggal dunia sebentar tadi.

Kepada Pakatan Rakyat, bersiap siagalah untuk sekali lagi berperang dalam pilihanraya kecil... kepada penduduk ADUN Tenang, di harap bertenang dan bersiap sedialah untuk dilimpahi rezeki pilihanraya.

Harap pengundi ADUN Tenang bijak membuat keputusan! Dalam kesempatan ini juga, saya merakamkan ucapan takziah kepada keluarga ADUN Tenang. Semoga rohnya dicucuhri rahmat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular