Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, February 13, 2011

Terima Kasih Barisan Nasional???





Terima Kasih kepada Kerajaan Barisan Nasional, Kerana Barisan Nasional Harga Getah naik, Harga Kelapa Sawit Naik dan harga Kelapa naik..

Begitulah mudahnya UMNO/BN cuba memperbodohkan rakyat yang hidupnya sukar untuk mendapatkan berita alternative selain dari Utusan dan TV3 sahaja, apa yang dibaca didepan mata itulah yang dipercayai mereka.



Sedangkan kesemua komoditi diatas naik harganya tidak ada kena mengena dengan Barisan Nasional dan UMNO langsung.. Harganya ditentukan oleh pasaran dunia dan pasaran dunia tidak dikawal oleh Barisan Nasional mahupun UMNO.





Perlukah berterima kasih?? Jika harga Getah,Kelapa Sawit dan juga Kelapa yang meningkat naik itu diikuti pula dengan harga keperluan asas seperti Gula, Minyak Petrol, Gas memasak dan berbagai lagi keperluan asas kini meningkat naik?



Banner ni aku jumpa di satu simpang di Kuala Terong petang tadi ketika dalam perjalanan dari Pulau Pangkor menghala ke Permatang Pauh..




@BD : MANA JANJI MU???

The government announced on July 16 last year that the price of RON97 will be subjected to a managed float to reflect the price of oil on the global market.


Kenapa sampai sekarang tak turun2 ???

(Reuters) - Oil prices fell and world stocks rose modestly on Friday after Egyptian President Hosni Mubarak stepped down following more than two weeks of popular unrest that roiled financial markets.
Saturday, February 12, 2011
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular