Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 23, 2011

PEMALSUAN video seks guna Teknik Latex Perfection?

Persoalannya.. Adakah mustahil seseorang itu boleh ditukarkan wajahnya dengan wajah orang lain tanpa cacat cela sedikit pun sehingga kaum keluarga sendiri yang melihat pun tidak dapat mengecamnya? Dengan perkembangan teknologi dunia sekarang, semua itu adalah tidak mustahil.

Teknologi itu sudah lama wujud di Hollywood! Mereka menggunakan apa yang dipanggil "latex perfection" untuk menukarkan wajah seseorang daripada muda kepada tua dan sebaliknya. Daripada perempuan kepada lelaki, daripada berkulit putih kepada berkulit hitam, daripada John malkovich kepada Arnold Shwezenegger!

"Full-head latex masks can be made so perfectly that it is impossible to tell the wearer from the person he is impersonating until the moment he pulls off his face by grabbing an invisible seam at the back of his jaw. Even close acquaintances and family members will be fooled. Masks of this quality can completely alter the shape of the wearer's face and head, even to the point of making them thinner or smaller as needed, regardless of common sense or physical law. Best of all for those who need them, masks of such exquisite detail can be made without resorting to casting the face of the target — a couple of small black-and-white photos will do just fine as a reference." baca selanjutnya di sini.. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/LatexPerfection


Lihat gambar di bawah. Percaya tak bahawa wajah wanita tersebut boleh dimekap sehingga menyerupai lelaki berkulit gelap tersebut?


Lihat video di bawah..


Berbalik kepada kes Anwar Ibrahim.. Adalah tidak mustahil seseorang itu boleh ditukarkan kepada wajahnya tanpa cacat cela sedikitpun sehingga kaum keluarga sendiri yang melihat pun boleh tertipu dengannya. Apakah tidak mungkin seseorang yg begitu terdesak boleh menghabiskan jutaan ringgit untuk mengupah seseorang untuk melalui proses transformasi latex perfection ini dan melakonkan adegan panas dan berani seolah-olah mangsa konspirasi fitnah itu yang melakukannya? Tidak mustahil bukan?

Atau, mungkin juga boleh guna teknologi seperti ini. sila KLIK SINI! untuk melihat video tersebut.

Oleh itu wahai saudara- saudariku sekalian, ambillah ingatan tentang ayat ini..
"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan."
Mengapa Allah perintahkan 4 saksi? Kerana manusia boleh memanipulasi apa saja untuk mencapai hasrat busuk mereka.
وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ 
Maksudnya : Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) dengan lapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik ( An-Nur : 4)
Wallahu'alam.. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui.

Sumber: Blog Solihin Zubir

===============================================
Yusry KRU gambarkan video seks boleh dipalsukan

Ulasan Yusry KRU di Sinar Harian tentang video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim menjelaskan beberapa fakta penting, iaitu:

Video seks 20 minit, sukar untuk dipalsukan kerana ia terlalu panjang. Namun ia bergantung kepada sudut rakaman itu diambil. Jika sudut rakaman berubah, ia adalah agak mustahil untuk dipalsukan.

Fakta tambahan yang diberikan oleh Yusri KRU adalah, jika video itu pendek, ia lebih mudah untuk dipalsukan [Sinar].

Maka jika ulasan yang diberikan oleh penerbit dan pengarah filem terkenal ini boleh dianggap sebagai fakta, jelas sekali video lelaki mirip Anwar Ibrahim ada kebarangkalian untuk dipalsukan.

Pertama, video sepanjang 21 minit itu tidak pernah berubah kedudukan sudut rakamannya, kerana ia ditayangkan sebagai rakaman daripada kamera litar tertutup (CCTV), Lazimnya semua orang tahu, kamera CCTV terletak pada kedudukan yang tetap, sekaligus tidak berlaku perubahan sudut rakaman. Maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan berdasarkan ulasan Yusry.

Kedua, video klip sepanjang 21 minit itu sebenarnya terdapat empat segmen yang berbeza, ini menunjukkan bahawa ia tidak dirakam secara berterusan selama 21 minit, sebaliknya bersambung-sambung sebanyak empat segmen [Msian Insider]. Ini bermaksud, setiap satu segmen hanyalah sepanjang kira-kira 5 minit. Sekali lagi jika ulasan Yusry KRU dijadikan rujukan, maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan.


Cara kedua yang boleh dibuat untuk memfitnah, dan cara ini dilihat lebih mudah untuk menjatuhkan Anwar adalah dengan menggunakan orang yang memiliki wajah mirip dengan Anwar Ibrahim.

Tak henti-henti Anwar diserang dengan skandal seks, dengan lelaki, dengan adik angkat, dengan driver, dengan bini orang, dengan pembantu, dengan bapok siam, dan kini dengan pelacur cina pula . Kita nantikan video panas yang bakal disiarkan menjelang PRU 13, "VIDEO SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM DENGAN BINATANG!"

ReJaM© "Nampaknya orang yang cuba memfitnah Anwar Ibrahim ni dah terlebih fitnah, dah over kill guna racun serangga sampai diri sendiri bakal mampos! "

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/yusry-kru-gambarkan-video-seks-boleh.html#ixzz1HRVeUOzF


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular