Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 23, 2011

Bapa mertua Naib Presiden Umno Shafie Apdal juga terlibat terbit video seks fitnah DSAI


Najib, Rahim Thamby Chik Dan Ahli Perniagaan Eskay Terbabit Dalam Fitnah Video Lucah




PETALING JAYA 23 MAC : Bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik dan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah menggunakan seorang yang mirip iras Datuk Seri Anwar untuk menerbitkan video seks fitnah terhadap Ketua Pembangkang itu, menurut Ahli Parlimen Sungai Petani Johari Abdul.
Turut terbabit dalam konspirasi terbaru menjatuhkan Anwar adalah bapa mertua Naib Presiden Umno Shafie Apdal yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Shuaib Lazim.
Manakala Perdana Menteri member persetujuan kepada Rahim untuk “membeli” ahli-ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat dengan menggunakan video fitnah itu untuk menyakinkan mereka.
Johari mendedahkan Rahim dan Shazryl menemui beliau di Hotel Flamingo Kuala Lumpur pada isnin lalu untuk menunjukkan video 21 minit itu sebelum memujuk beliau untuk lompat keluar dari PKR menyertai itu dengan imbuhan lumayan.
Selepas menyaksikan video itu, Datuk Johari yakin “pelakon” itu bukan Dato’ Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut: Selanjutnya Di SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular