Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, March 23, 2011

Video Seks: Chua Vs Anwar


Kita dok tunggu. Dok menanti ulasan mentor isu video lucah, Datuk Chua Soi Lek terhadap video yang membabitkan individu yang dikatakan Anwar Ibrahim. Yelah… Chua yang pernah berpengalaman dalam menangani isu seperti ini.

Tetapi kini beliau sebagai Pengerusi MCA dan kepimpinan tinggi dalam BN. Beliau pernah tersingkir tetapi bangkit kembali. Sememangnya beliau hebat diluar filem atau didalam filem. Kita dok tunggu ulasan beliau… rasanya belum ada. Sebelum ini bagai nak rak dah para pendokong UMNO-BN menjaja isu panas ini sempena PR Sarawak. Nampaknya orang dah tak bincang isu rasuah dan penyelewengan Tok Uban selaku KM Sarawak tetapi dok bahas video lucah pulak.

Nampaknya politik Malaysia semenjak dua menjak ni dok sibuk isu bawah perut aje. Isu sebenar yang sepatutnya menjadi focus rakyat dalam memilih kepimpinan yang berwibawa serta sistem pemerintahan dan pentadbiran yang baik dan cakna rakyat telah dikesampingkan. Setiap kali nak pilihanraya… beginilah senario serta awan yang mewarnai suasana pilihanraya. Tetapi sesuailah Malaysia sebagai dunia ketiga-suku.

Masuk mahkamah pulak ke isu ini? Berapa tahun penjara pulak? Belum selesai isu liwat, isu DNA, mari pulak isu Datuk T. Dunia dok sibuk isu demo Timur Tengah, Isu tsunami, radiasi.. nampaknya media sibuk di Malaysia isu bulu lagi… kini isu DNA disebalik jam omega!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular