Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, April 21, 2011

Shahrizat Jalil sokong Gay!


Gua dah taktau nak kata apa dengan segelintir menteri-menteri kat Malaysia ni. Tak boleh tidak gua terpaksa kata mereka ni bangang lagi membangangkan. Gua dah tak mampu nak cakap elok dengan menteri bebal macam ni. Di bawah ni gua lampirkan prinscreen yang dipetik dari portal berita antarabangsa BBC [BBC].


Lu orang boleh fikir sendiri, bukan ke elok kanak-kanak atau remaja yang ada kecenderungan untuk menjadi Gay dididik dan diasuh supaya meninggalkan kecenderungan itu? "Melentur buluh biarlah dari rebungnya" Tapiada sorang menteri pembawa virus bebalisme ni membantah pula tindakan untuk membentuk remaja agar meninggalkan naluri gay.

Gua malas nak cakap banyak, lu orang ada akal lu orang boleh fikir sendiri. Mungkin Shahrizat jalil suka kalau Malaysia dipenuhi dengan golongan kaum nabi Luth yang suka kepada kaum sejenis. Jangan hairan kalau satu hari nanti, undang-undang Malaysia membolehkan perkahwinan antara jantina sejenis. Bangsat!

RentaP© "Menteri yang bebal lagi membebalkan..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular