Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, April 12, 2011

Malaysiakini kena hack!

Malaysiakini tak boleh. Aku dah melakukan tiga percubaan tetapi gagal akses ke malaysiakini. Ini adalah apa yang terpapar kat pc aku bila aku cuba buka malaysiakini tadi ;


Tapi boleh jadi ada kemungkinan lain juga. Samada malaysiakini kena hack ataupun maxis broadband sekat akses ke malaysiakini. Pada sesiapa yang boleh buka malaysiakini, share sini.

Kalau nak tahu baru2 neh sarawakreport pun kena godam. Kalau betul lah malaysiakini kena godam nampaknya neh bukan kebetulan. Ia bersebab. Cara main kotor macam neh aku tak boleh respect. Silap2 blog aku dan milosuam pun bakal digodam tak? Kalau macam tue aku nak minta tips pada member2 yg tahu cara2 utk selamatkan blog daripada digodam. Mohon share sini. Tenkiu.

Ameno : Kena buat simpanan entry2 dalam blog neh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular