Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, March 1, 2011

Sikap Dwi Standard : Ceramah Kelompok

Ceramah kelompok di Tmn Ayer Merbau


seorang sahabat pergi ke Ayer Merbau, Jasin kononnya nak dengar ceramah Ustaz Nasha dan pimpinan Pakatan Rakyat. Sambil-sambil mencari input untuk di muatkan dalam  blog ini. Setibanya di sana jam 10.00 malam di kawasan Ayer Merbau keadaan sunyi sepi seperti takde apa-apa..hanya di hiasi bendera PAS dan Be End..mula-mula kawan ingat salah dapat info dari web Prk Merlimau...padan muka ler..



Untuk confirmkan betul ke ceramah di Ayer Merbau, kawan cubalah calling sahabat di markas induk..dia cakap memang confirm ceramah ada tetapi di kawasan perumahan Taman Ayer Merbau..belah dalam skit..dia cakap..Jadi kawan dengan seorang sahabat ni pun pergi ke perumahan tersebut..setibanya disana petugas di sana mengatakan ceramah Ustaz Nasha di batalkan kerana tak dapat permit dari anjing UMNO Be End..


Yang ada hanya ceramah kelompok..penceramahnya entahlah mamat Sabah dari mana ntah..kawan pun tak kenal..Inilah skrip biasa UMNO Be End bila tibanya pilihanraya..tak pernah berubah..permit tak lulus lah..permohonan untuk permit lambatlah...permit tak boleh bagilah kawasan tak sesuai..bila tiba UMNO Be End..permit pun tak payah..kepala bapak punya polis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular