Grab the widget  IWeb Gator

Friday, March 4, 2011

Merlimau : Zahid Hamidi ugut guna "TENTERA"??


Zahid Hamidi nie buat lawak ka?



JASIN 4 Mac – Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada pihak pembangkang jangan cuba wujudkan pergolakan politik di negara ini seperti yang berlaku di beberapa negara Asia Barat dan Afrika Utara baru-baru ini.


Mendedahkan mengenai usaha pembangkang untuk menghuru-harakan negara beliau berkata, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sudah bersiap sedia menghadapi apa juga tindakan di luar jangkaan yang akan berlaku dalam tempoh terdekat ini.

``Saya ingin nyatakan pihak tentera telah bersiap siaga jika ada sebarang ancaman dilakukan oleh pembangkang untuk menghancurkan negara kita.

``Ini kerana di beberapa kempen Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Merlimau dan Kerdau, tokoh-tokoh pembangkang menghasut rakyat supaya menimbulkan kekacauan,'' katanya kepada pemberita di Bilik Gerakan Barisan Nasional (BN) di sini hari ini.

Menurutnya, tindakan itu mendapat perhatian daripada ATM kerana usaha pakatan pembangkang itu cukup jelas cuba menanam bibit kebencian, menghasut dan membohong dengan tujuan menghasut pengundi di Kerdau dan Merlimau untuk menimbulkan kekacauan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular