Grab the widget  IWeb Gator

Friday, March 4, 2011

Laaa Cucu Mat Kilau Pun Nak Kona Baring Jugak Kaa.. Tak Pa "BON VOYOGE" Jika Betul..!!

N.28 | PANAS BERAPI - (edisi pagi) Blogger Cucu Mat Kilau belot ?

Seorang aktivis popular Pakatan Rakyat (bekas PKR) kini dipercayai telah 'hilang' sejak tengahari kelmarin. Beliau yang sebelum ini terkenal dengan sikapnya yang 'mesra PAS' langsung GAGAL dihubungi oleh rakan-rakan blogger dan pimpinan. Kehilangan beliau yang dianggap misteri itu mula dirasai apabila kelibatnya yang sentiasa ada di markaz induk PAS kini terus gagal dikesan. Malah telefon bimbitnya ditutup.

Beliau (yang dikenali dengan nama pena 'cucu mat kilau')seorang blogger, dan juga seorang bekas calon pernah bertanding mewakili PR atas tiket keadilan pada PRU12 lalu sebelum ini, telah berjumpa dengan Datok Tuan Pesuruhjaya PAS Pahang dan ada menyatakan hasratnya untuk menjadi ahli PAS beberapa hari lalu. Dari sumber sebelum ini beliau dikhabarkan akan menyerahkan borang masuk PAS malam ini kepada Dato Seri Presiden Tuan Guru Abdul Hadi bin Awang di satu majlis ceramah mega di Kerdau.

Namun misteri kehilangannya dan terus gagal dihubungi, berserta foto dibawah sangat menimbulkan berbagai tanda tanya kepada rakan-rakan beliau dan media di Markas Induk PAS Kerdau. Dipercayai foto yang diambil oleh skuad 'paparazi PAS' pula menunjukkan beliau berada di rumah Ketua Bahagian UMNO Maran di Felda Jengka 22 petang kelmarin. Rujuk bulatan hitam dalam gambar dibawah.


Berbagai persepsi dan spekulasi mula timbul di kalangan rakan, atas kehilangan misteri blogger cucu mat kilau, dan kehadiran foto diatas turut sama mengundang berbagai persoalan yang gagal dirungkai, apakah stand politiknya sudah mula berubah? Tunggu saja laporan terkini berkaitan kehilangan beliau dari masa ke semasa di albanjari online

Apakah beliau akan menyertai UMNO/BN? Apa jadi dengan hasratnya untuk masuk PAS yang sebelum ini telah heboh diwar-warkan di sini ? Hanya cucu mat kilau ada jawapannya. namun kehilangannya sangat menimbulkan berbagai persoalan di Kerdau khususnya oleh rakan-rakan terdekat.

Artikel berkaitan sila baca DI SINI dan DI SINI.
http://albanjarionline.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular