Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, February 27, 2011

' Si-kambing Umngok' udah mula tak setuju dengan 'Tuan'nya

Prof. Dr. Yusuf Al Qaradawi telah memberi fatwa bahwa para syuhada yang gugur dalam rangka menggulingkan rezim Mubarak tidak akan sia-sia.



Persatuan Ulama Muslimin Sedunia menyatakan bahwa para pendemo yang gugur dalam aksi demo karena tembakan peluru pasukan keamanan dihukumi sebagai syuhada di sisi Allah Swt. Pernyataan resmi organisasi ini yang juga berpusat di Mesir secara tidak langsung menyatakan fatwa jihad anti-rezim Mubarak. [sumber.]
Presiden Umno......kononnya parti Melayu terbesar didunia membidas Prof. Dr. Yusuf Al Qaradawi kerana menyokong apa yang dikatakan ke'ganasan' di Mesir. [sumber .]

Ke'ganasan' yang selalu diucapkan dari mereka yang takut pada bayang-bayang mereka sendiri ini sudah berjangkit ke Libya, Bahrain dan Yemen setelah ia bermula di Tunisia diikuti di Mesir yang membawa kepada jatuhnya Presiden Zine El Abidine Ben Ali (Presiden Tunisia) dan Hosni Mobarak. (Presiden Mesir).

Yang peliknya si 'kambing umngok' hari semacam bersetuju pula dengan kebangkitan rakyat Libya menentang Presidennya Muammar Gaddafi.

Ia secara tak langsung menyokong ke'ganas'an yang selalu ditentang oleh 'Tuan'nya.

'Tuan'nya tidak percaya kepada ke'ganas'an......malah amat berbangga dengan kesederhanaan Islam ala-ala Malaysia.


Apa cerita ni Yeop?

Yeop udah rasa jemu ke buat kerja-kerja 'bodek' di situ.

Yeop......bersedialah untuk dikorbankan nanti ye......alahai.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular