Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, December 30, 2010

Software Untuk Belajar Menaip Dengan Pantas



Siapa yang tidak reti lagi menaip? Jika korang baru berjinak jinak dengan komputer dan terasa seperti ingin mengikuti kursus menaip yang menelan belanja beratus ratus sebulan baik korang fikir semula niat tersebut. Dengan teknologi maklumat masa sekararang, korang hanya boleh belajar di rumah dan menjimat kan kos tanpa bayaran yang banyak.


Ada satu program yang menyediakan tutorial bagaimana untuk menaip dengan betul dan seterusnya dapat menaip dengan pantas. Mungkin tidak ramai yang tahu bahawa tanda kecil di huruf F dan J di keyboard adalah tempat meletakkan jari telunjuk kiri dan kanan. Untuk belajar dengan lebih lanjut korang boleh download program ini.


Sofware ini trial je, tapi kalau korang ada duit lebih boleh la beli sebab banyak freature akan unlock jika full version. Banyak benda yang berguna dalam ni, tak rugi kalau korang download. Buat trial ni korang boleh la cuba je. Kalau tak mau beli jugak korang boleh cari crack ataupun serial hehe. Kalau jumpa tu share la..

Satu lagi, korang juga boleh test speed menaip secara online siap boleh beli Typing Skills Certificate sebagai bukti korang dah pass exam result dia nanti bagitau la kat comment box bawah ni mana tau korang tercalon antara yang terpantas huhu..


Website: Typing Master

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular