Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, January 1, 2011

PESTA WAJIB TAHUN BARU - Manusia Dalam Cermin




KUALA LUMPUR 31 Dis. - Pelbagai taktik digunakan premis pelacuran untuk menarik minat pelanggan sehinggalah ada antaranya sanggup menempatkan gadis seksi berkenaan di dalam 'akuarium'.

Dalam serbuan di sebuah rumah kedai di Avenue Park, Kuchai Lama di sini, seramai sembilan gadis warga China ditahan polis ketika memperagakan diri masing-masing.
Selain membuat pelaburan tinggi mengubah suai premis kepada berciri moden dan mewah, pemilik premis turut menyediakan kad perniagaan yang mempamerkan gambar gadis seksi untuk promosi.

Siasatan polis mendapati, pemilihan pelacur digelar China Doll gred A itu dilakukan secara rapi dengan memilih hanya berwajah cantik dan memiliki bentuk tubuh menggiurkan.
Kegiatan dipercayai baru 10 hari beroperasi itu menawarkan khidmat seks biasa RM160 manakala pakej istimewa RM180 sejam dengan mandi bersama.

Menurut Pegawai Operasi Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Bukit Aman, Inspektor Zurita Ahmad, kegiatan premis itu berjaya dihidu pihaknya sebelum serbuan dibuat pukul 4.30 petang ini.

Katanya, seramai sembilan wanita warga China berusia lingkungan 19 hingga 28 tahun dan lima lelaki dipercayai pekerja premis berkenaan ditahan.
"Kesemua mereka yang didapati menyalah guna pas lawatan sosial itu dipercayai bekerja sebagai tukang urut dan pelacur di premis tersebut.
"Tujuh warga China itu memiliki pas lawatan sosial yang sah manakala dua lagi sudah tamat tempoh," katanya ketika ditemui di sini hari ini.
Beliau berkata, pemeriksaan awal mendapati empat daripada lelaki itu merupakan warga tempatan dan seorang lagi warga Bangladesh dan dipercayai memiliki kad pengenalan palsu.
"Polis menemui ribuan kondom yang belum digunakan di premis yang tidak memiliki lesen perniagaan itu.
"Premis itu menyediakan empat bilik biasa dan lapan lagi bilik yang dilengkapi peralatan mandi dipercayai untuk khidmat seks dengan pakej istimewa," katanya.
Dalam pada itu, menurut Zurita, kegiatan pelacuran itu turut dipromosikan menerusi laman sosial popular Internet bagi mencari pelanggan. [ UTUSAN MELOYA ] 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular