Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, December 30, 2010

APA JAWAPAN DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM? kahkahkahkah


Nama sudah nampak..
Polis masih siasat...

Ye ke siasat? ke nak siat-siat orang yang kantoikan? kahkahkah

Jadi apa jawapan DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM? atau Dr Rais Yatim ke Mekah pasai tu belum jawab lagi? kahkahkah

Pencacai: Siapa DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM?
Aku: Mana aku tau... kahkahkah

Pecacai: pasai apa nama dia ada tertulis, nak tuduh ke?
Aku: Mana aku tau... sapa tulis? sapa tuduh? siapa DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM? ko kenal?

Pencacai: pembangkang percaya laporan wikileaks ke?
Aku: sejak bila aku percaya? kalau tak da tentu aku akan suruh UTUSAN kuar kan semua citer dari WIKILEAKS untuk tatapan umum.. pasai apa 1kes jer? kes ALTANTUNYA dan AMAH pun ada kan...

Pencacai: Aahhhh!
Aku: Mampus la ko nak percaya ke tak? kurang-kurang tuan nye badan kene jawab tuduhan... baru ada nampak berani... Ini macam tak ngaku empunya nama jer...

Pencacai: aku cabut internet ko!
Aku: ko sape? Ko menteri media atau penerangan ke atau ko ketua MCMC? kahkahkah Kalau ye pun pasai apa nak potong? ko bayar line aku? kahkahkah

Apa jawapan DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM berkenaan isu ini?

tekan butang SHOW di bawah untuk jawapan DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM..

... .... .... .... .... ..... ..... ...... ...

.... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
.... ....
... ... ....
... .... .... .... .... ..... ..... ...... ...

.... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
... .... .... .... .... ..... ..... ...... ...

.... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
... .... .... .... .... ..... ..... ...... ...

.... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
... .... .... .... .... ..... ..... ...... ...

.... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..
"belum jawab lagi lah geng!, tuan empunya badan tak ngaku siapa DOTOK SRI UTAMA DR RAIS YATIM, org bernama ini ujudke kat MESIA? betui ke dia SAEKOR MENTERI? aku tak kenai menteri2 MESIA nih.. aku tau Najib jer dalam menteri Mesia.. kahkahkah"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular