Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, December 29, 2010

Gambar Robengah...????

Gua tercari2 juga gambar Robengah (Amah Indon yang kena rogol berkali2 dengan Pak Menteri Malaysia), teringin juga nak tengok cun ke tidak... sampai kena belasah lima enam round...., tapi tak jumpa beb..... takpa yang pasti bukan seperti ini sehingga menimbulkan nafsu serakah Pak Menteri kita nih.... Datin lagi cun kan.... hahahaha......

Ini bukan Robengah, tapi kalau gelek macam ni Pak Menteri pun rebah... kah..kah..kah...
sumber gambar SR
Namun begitu, perkara ini telah dibahaskan di Parlimen, jika Pak Menteri tersebut ada di Parlimen... lu orang cuba bayangkan air mukanya macam mana apabila MP-MP lain bercakap soal dirinya.... hahaha.... for sure he will change his mode.... kah...kah..kah....

Gua bersetuju dengan ucapan dari MP Klang - Charles Santiago;
Santiago pula menyatakan dakwaan dalam laporan tersebut juga perlu diperhalusi. “Pendedahan ialah pendedahan.Anda tidak tahu samada ia benar atau tidak,” tambah beliau.

“Anda perlu berhati-hati dengan WikiLeaks. Ia (laporan WikiLeaks) memberi kesan buruk,” kata beliau sambil menambah laporan tersebut mungkin hanya perbincangan di antara Kedutaan Amerika Syarikat di Malaysia dan kerajaan Malaysia.”

Mantan presiden Transparency International – Malaysia Ramon Navaratnam bersetuju dengan Santiago.

“Kesahihan laporan ini dipersoal kecuali jika kita mempunyai dokumen untuk merujuk dan mengesahkan bahawa laporan tersebut bukan tiruan,” kata beliau.

“Jika ia disahkan benar dan bukti sangat tepat, maka mereka yang bersalah perlu bertanggungjawab. Ini perlu demi integriti ketelusan dan ciri pemerintahan kerajaan yang baik,” tambah Navaratnam.

Sumber - FMT
Yessss.... gua setuju beb... ianya sekadar pendedahan umum, tetapi jika ada bukti seperti surat adik Robengah kepada Migrant Care macam mana pulak....???? Dah tu pulak... individu2 yang terlibat dalam Migrant Care dan Tenaganita (NGO) adalah jelas dan terang siap dengan nombor telephone lagi....
Tak cukup besar... klik sini.

Takan lah.... SB-SB, Inteligent PRDM yang handal lagi sundal tak boleh siasat beb...., katanya cekap. Dah tu pulak Pak Najib... takan nak membisu jugak macam kes tuduhan C4 awek Monggol terhadapnya... hantarlah wakil malaysia ke indonesia untuk siasatan.... kalau sukarelawan Migrant Care boleh sampai rumah Robengah takan wakil2 siasatan dari malaysia tak boleh sampai, jangan bagi alasan lawak kat gua.... ini bukan kes rakyat biasa beb... ini kes Pak Menteri... high profile punya kes....

Pasal ugutan Pak Menteri banyak wang boleh bikin apa saja.... takanlah kerajaan indonesia nak jadi patung kot.... kalau macam tu... tak payah la... memekak nak ganyang malaysia... kalau tak boleh lindungi rakyat sendiri.... hahahaha....

Perkara punya simple pun susah sangat ke... nak setle beb, hanya perlu kerjasama G to G jer...., bukannya suruh hadiahkan G-String kat Robengah tu....., G to G untuk jernihkan suasana dan bersihkan nama Malaysia, kalau Pak Menteri salah kasi hukum sama dia... kasi potong dia punya konek lagi sekali...., kalau Pak Menteri tak salah... maka terpeliharalah maruah dan peribadinya dan rakyat pula akan berasa lega.... boleh gua main laser ultraman dengan diorang...

Adooiiii.... kalau benar masa kes ini berlaku PM masa tu tidoq..., bila kes ini meletup PM sekarang pulak benggap nak mampus... jadi bisu pulak dah takda tindakan apa2, lebih tanya dengan empunya diri....

Wooiiitttt.... Rais Yatim....!!!! Lu amacam beb.... tak mau buat PC menafikan hal ni... ke...??? Sampai bila lu nak tunggu bro.... takan lu nak ikut jejak boss lu... nak bersumpah di PRK - Tenang, lambat lagi bro....

Tak pun lu cerita la... kat gua... boleh gua tolong bersihkan nama lu dalam blog ni.... gua bukannya macam papagomol tu... buat fitnah sesuka hati bro.... lastly kantoi, gua baik punya orang... jahat2 gua... gua tak belasah Amah gua beb....

pssttt... bro... gua nak tanya sikit... itupun kalau cerita tu betul bro... hehehe..., Robengah tu cun tak.... mesti mantopkan... pasal makan jamu indon bro...!!!! kalau tak... takan sampai banyak kali lu punya air naik kepala beb.... muakakakakakaaaaa.... lu nampak jer... innocent tapi lu memang ganas... beb...!!!!

Jambatan Besi pun lu boleh bakar.... tak ke... ganas tuuuuu.... hahahaha...., itulah pasal... sepandai2 tupai melompat... akhirnya kantoi jugak dengan Datin, nasib baik Datin tak sembelih buat masak lomak cili api...

p/s: (Itupun kalau cerita ni... betul, kalau tak benar sekalipun, tolong kasi clear lu punya nama.... walaupun lu di antara Menteri2 yang paling gua menyampah sejak dulu, kini dan selamanya. Sebagai warganegara Malaysia..., gua concerned dan simpati juga dengan tuduhan berat macam nih... sama kes dengan fitnah puak2 lu yang jahanam lagi musibat tu terhadap Adun Selising - PAS... adios bro...)
by 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular