Grab the widget  IWeb Gator

Friday, February 25, 2011

Berita dari Demo Anti Gaddafi: Polis ambil posisi

Melaporkan dari Jalan tun Razak di lihat di luar bangunan Tabung Haji

 pasukan - pasukan polis anti rusuhan yang sama dengan kat mesir dan libya sedang bersiap sedia.

Di kala ini para demonstran sedang khusyuk mendengar khutbah jumaat manakala mereka ini sedang lepak kat luar dan nak tunggu para demonstran berarak ke kedutaan amerika.


Pada ketika umat islam sedang mengikuti khutbah jumaat di dalam masjid mereka - mereka ini bula sedang khusyuk mendengar khutbah dari ketua mereka yang khartik.


Dalam pada itu polis sedang dalam membentuk 2 kumpulan mungkin ini adalah strategi bagaimana nak menangkap lebih ramai lagi anak muda.tetapi sehingga kini tidak kelihatan meriam air .


Dan kelihatan polis sedang mengambil posisi di luar bangunan Permodalan Nasional Berhad dekat jalan Tun Razak.











Kelihatan entah berapa trak yang akan di bawa lagi tapi kalau kita tengook ini pun dah cukup ramai,geng - geng kaki tembak cluster tak nampak lagi tapi demonstran yang lain sedang mengambil posisi yang terbaik.
tetapi apa yang pasti kali ini polis sedang membentuk 2 kumpulan dalam gerakan untuk menyekat para demonstran untuk sampai ke depan kedutaan libya di sana.


Siput - siput babi atau dalam singkatan mudah panggil di panggil sebagai SB macam biasa menyelinap secara bodoh dan tak pandai menyamar,sebab itu kehadiran siput -siput babi ini begitu mudah di kesan.Kalau tak kenal jugak besarkan gambar ini dan cam kan muka diorang di sekitar bangunan PNB.
Dan di kala ini khatib sedang membacakan khutbah yang berkisar tentang mahu cepat kaya dengan cara yang salah dengan erti kata sama la macam mat monggol dan mama penguin yang suka merembat duit rakyat maka takut akibatnya sama seperti mesir,tunisia dan seluruh jazirah arab.
Dan di laporkan juga trak meriam air yang sama macam demo anti - mubarak di katakan tidak lagi kelihatan mungkin trak ini ada bersembunyi di mana -mana,begitu juga dengan polis FRU yang memegang belantan dan senapang penembak gas pemedih mata juga tak kelihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular