Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, January 25, 2011

Ulama Tukang Fitnah...


Salam Sejahtera..

Macam mana yang dikatakan fitnah, macam mana yang dikatakan umpat..aku pun tak faham sekarang ni, sebab banyak sangat tafsiran yang tak berpandukan Al-Quran dan Hadis, masing-masing keluar fatwa main ikut sedap mulut, nak lepas diri....
Cuma tengok tajuk akhbar yang bawah ni... .  manjongmari


Hairan juga aku sejak bila mamak sorang ni kena fitnah, hangpa tolong habaq mai kat aku..., dah lah tu,,, tengok ayat " Lebih menjengkilkan mereka dakwa diri sebagai ulama, sedangkan uloama sebenar berperibadi mulia. Saya ajak rakyat tolak mereka" ...

Bila disebut ulama, 99% ditujukan kepada parti PAS, siapa pemimpin PAS Perak yang dok mengaku ulama,,, tolong tunjukkan bukti, dan apa fitnah yang dibuat oleh pimpinan PAS tu, ceritalah fitnah tu, baru rakyat tau...

Jangan dok kata saya kena fitnah, penyebar fitnah pengecut,, dah penyebar fitnah pengecut, samanlah pemitnah tu, bagi hilang kecut bertukar jadi kembang..,, sebelum ni dah menang RM100 juta dengan akhbar Keadilan......

Jangan cabar saya....nanti demam...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular