Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, January 29, 2011

MEMBONGKAR BEBERAPA PENIPUAN PEMFITNAH TEGAR TERHADAP CIKGU MALA DI TENANG

Semenjak hari pertama pencalonan Cikgu Mala sebagai calon Pas di Dun Tenang,pelbagai fitnah yang pernah dilemparkan oleh para pemfitnah tegar upahan di internet.



Kumpulan Nadi Keparat tanpa segan silu menghentam Cikgu Mala dari kanan dan depan.Mereka bercerita tentang keperibadian Cikgu Mala seolah-olah mereka telah mengenali calon Pas itu semenjak kecil.

Sebagai mengimbas kembali fitnah-fitnah ke atas Cikgu Mala,fitnah telah dimulakan dengan memburuk-burukkan Pas sebagai kononnya dahulu menentang wanita menjadi calon di bawah tiket Pas.Gambaran bahawa Cikgu Mala akan menyamai Amina Wadud diletakkan di dalam internet oleh para pemfitnah.Penulis sendiri pernah menulis mengenai perkara ini dalam artikel awal Belumpun Hari Penamaan Calon,Cikgu Mala Diserang Kiri dan Kanan.

antara fitnah terawal

Seterusnya,selepas itu pula,fitnah demi fitnah yang lebih berat mula dilemparkan ke atas susuk Cikgu Mala.

Para pencacai tegar dengan jahatnya telahpun menuduh Cikgu Mala berzina,sama seperti fitnah terhadap Dr.Zul di Galas dua bulan yang lalu.Berikut adalah beberapa status facebook Nadi Keparat yang telah bertindak memfitnah Cikgu Mala:

Normala tinggalkan suami lama kejar Maarof kerana maarof kaya.DIA ada skandar sebelum kahwin.Ingat pas ingat zina ingat pas ingat maksiat"

"Tanya cikgu tenang semua tahu cerita ni.,kenapa calon pas jadi tak bermoral ni"

"Jawap le kenapa dia ada hubungan dengan maarof sedangkan masa tu dia masih bini orang"

-Suara Dari Bumi-

"TERKINI: BIAR BETUL....
CIKGU MALA ADA MAIN KAYU TIGA SEBELUM KAHWIN??... JGN BUAT FITNAH BRO...
TAKKAN AKU NAK TANYA SENIDIRI DGN MAAROF, YG KAYA TU?
TAKKAN LAH SEBUT PAS SAHAJA, ZINA... SEBUT PAS AJA, MAKSIAT... BUKAN SEMUA PEMIMPIN PAS TAK BERMORAL... BIAR BETUL BRO!!!
TUIH!! "
-Pas Beruk@pegawai BTN-

Ketika isu ini baru dikeluarkan,penulis tidak begitu berminat untuk melakukan sepai menyepai dalam isu ini memandangkan dalam isu zina Adun Selising pun sampai kini mereka masih tercirit untuk mengeluarkan bukti. Penulis masih ingat,dengan sombong dan angkuhnya para pencacai di facebook tersebut memberikan amaran kepada Adun Selising dan Adun Perupok untuk meletak jawatan sebelum 1 Januari 2011.Jika tidak, pendedahan demi pendedahan akan dilakukan sehingga Adun Selising malu besar dan meletakkan jawatan.

Hari ini sudah 28 Januari.Bila lagi mahu dedah?

Dalam kes penipuan Adun Selising ini sudah cukup untuk membuktikan penipuan Nadi Keparat dalam menyebarkan fitnah.Oleh sebab menganggap para pemfitnah tegar terutamanya Azmy Awang yang kelihatannya seperti seorang yang berpenyakit mental,maka penulis tidak lagi mencampuri urusan fitnah mereka.Namun,apabila semakin hari semakin penuh dinding-dinding facebook dengan contengan fitnah demi fitnah,maka penulis terpanggil untuk mengikuti isu kayu tiga Cikgu Mala ini.
Keluarga Azmy Awang?
Berikut adalah fitnah-fitnah jahat Azmy Awang terhadap Cikgu Mala:

  • ALLAH BENCI PAS !!!
    HASIL TEMUBUAL BERSAMA MAT KEPANG SELEPAS SOLAT SUBUH TADI D MASJID LABIS....
    SUAMI PERTAMA MALA AYAM : ABG LAN...SEKARANG MENETAP D KAJANG..DULU D FELDA SEKIJANG !!!
    -NADI SELANGOR ADA TEMU JANJI D KAJANG LEPAS JUMAAT SAMBIL BER-SATAY...TERIMA KASIH AMINOR...TQTQTQ..


    6 hours ago
    p/s:ENTAH GAMBAR SIAPA DIANGKUTNYA


  • ALLAH BENCI PAS !!!
    NADI-ON AIR DARI PEKAN LABIS !!
    -DOK RONDA-RONDA..NAK JUMPA DGN SAKSI2 UTAMA KES MALA AYAM GORENG DGN SUAMI PERTAMANYA...!!!
    -MALA AYAM BUKAN ORANG TENANG !! SO RAMAI TAK TAU...TAPI DIA LUPA...KAT PEKAN TEMPAT DIA LEPAK MASA UMUR BOHSIA RAMAI MAT2 KEPANG KENAL DIA..PEWIIITTTTT SIUL MAT KEPANG !!


    Wednesday at 08:27 
    MASYAALLAH...CALON PAS DITUDUH BOHSIA?


Apapun,berkemungkinan kerana penulis skripnya adalah orang yang sama,maka sinopsis fitnah rekaan Nadi Keparat terhadap Cikgu Mala yang kononnya meninggalkan suami pertama seorang pekerja KFC ditulis oleh Papa Gomo di blognya.
http://www.papagomo.com/2011/01/ekslusif-18-sx-edisi-tenang-normala-kfc.html
papa gomo dan orang yang pernah
difitnahnya
Normala KFC pada 13 tahun yang lalu telah pun bernikah dengan seorang Lelaki yang bernamaAbdul Rahman Nordin yang kini lebih dekenali dengan nama Bang Haji. Suami pertama Normala KFC ini merupakan seorang pekerja di Marrybrown JB pada waktu itu. Normala pada waktu ini hanya merupakan Guru Sandaran.

Sejuruh Pernikahan Normala dan Abdul Rahman, Normala telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran di Maktab Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang hasil dari usaha Bapa nya yang bertungkus lumus meminta bantuan UMNO untuk melayakkan Normala ke Maktab.

Sejurus Normala Sampai di Maktab dan menimba Ilmu lebih kurang 3 bulan selepas itu Beliau telah meminta CERAI dari Suaminya Abdul Rahman hanya melalui panggilan talifon dan Penceraian tersebut di bawa ke Mahkamah Syariah.

Dalam Proses 3 bulan pertama Normala Sudirman ini di Maktab rupa rupanya beliau yang waktu itu merupakan Isteri yang SAH dengan Abdul Rahman telah bermain KAYU TIGA bila bercinta dan berkasih kasihan dengan Maarof Abdul Talib yang juga merupakan penuntut di Maktab perguruan tersebut.

Penceraian antara Normala dan Abdul Rahman ini tidak di ketahui oleh penduduk Felcra Sekijang kerana isu berkenaan di diamkan oleh Normala dan keluarganya.

Menurut rakan sekuliah Normala sewaktu di Maktab, Normala berkenalan dengan Maarof ini dan sering keluar bersama sama dan pada waktu ini juga ramai rakan sekuliah yang tidak mengetahui bahawa Normala waktu itu sudah Bernikah dan merupakan Isteri orang.

Cinta 3 Segi merupakan penyebab kepada penceraian Normala dan Abdul Rahman dan salah satu faktor yang menyebabkan Normala Sudirman bermain Kayu Tiga adalah kerana pandangan HINAnya ke atas Suaminya yang hanya merupakan pekerja di Marrybrown yang di labelkan tidak berkedudukan dan mempunyai masa hadapan yang tidak menentu.

Untuk makluman Normala Sudirman Bekas suaminya yang pertama itu sekarang sudah berjawatan Manager di sebuah KFC bertempat di Lembah Klang. Jika dahulu Normala menghina bekas suaminya itu kerana tidak berjawatan namun kini Beliau Abdul Rahman sudah berjawatan besar dan menjadi Manager KFC yang Suksess.

Emmm Setakat itu pendedahan peribadi Calon PAS Normala KFC. Gomo nak ingatkan kepada para pengundi di Dun Tenang bahawa Normala KFC ini bukanlah seorang wanita yang layak menjadi Pemimpin kerana latar belakangnya yang tidak menentu dan mempunyai Rekod Pernikahan, Percintaan yang memalukan Keluarganya sendiri.

Boleh di tanya kepada penduduk Felcra Sekijang akan peribadi Normala ini yang tidak bercampur gaul dengan masyarakat.

Buat Normala KFC, Jangan di HINA pekerja Makanan Segara kerana setiap kerja yang di lakukan adalah mencari Rezeki yang Halal buat keluarga. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera walaupun mereka tidak sepopular kerjaya Guru. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera kerana mereka juga manusia yang hidup mencari Nafkah dalam meneruskan kehidupan.

Buat Salahuddin Ayob Pengarah Jentera PAS bagi PRK Tenang ini Gomo nak ingatkan anda bahawa serangan Peribadi Calon adalah di mulakan oleh anda semua. Kami tidak memulakan serangan peribadi Calon dan di harap Redo dengan TERBONGKAR nya cerita Normala KFC ini yang BERMAIN KAYU TIGA membelakangkan Suaminya dan MengHINA pekerja Makanan Segera.

Okaylah,anda sudah membaca tulisan penipu di atas?Mari kita kaji bersama-sama:

Normala KFC pada 13 tahun yang lalu telah pun bernikah dengan seorang Lelaki yang bernamaAbdul Rahman Nordin yang kini lebih dekenali dengan nama Bang Haji. Suami pertama Normala KFC ini merupakan seorang pekerja di Marrybrown JB pada waktu itu. Normala pada waktu ini hanya merupakan Guru Sandaran.

13 tahun yang lepas bermakna sekitar tahun 1997.Ini bermakna,jika sekarang Cikgu Mala berumur 38 tahun, 13 tahun yang lalu,Cikgu Mala berumur dalam lingkungan 25 tahun.

Dalam umur 25 tahun,Cikgu Mala telah berkahwin dan kemudiannya masuk ke Maktab Perguruan. (di sini ada satu kejanggalan,bolehkah Kementerian menerima calon yang berumur 25 tahun untuk ke maktab?)

Dalam Proses 3 bulan pertama Normala Sudirman ini di Maktab rupa rupanya beliau yang waktu itu merupakan Isteri yang SAH dengan Abdul Rahman telah bermain KAYU TIGA bila bercinta dan berkasih kasihan dengan Maarof Abdul Talib yang juga merupakan penuntut di Maktab perguruan tersebut.

Di sinilah kunci di mana kita boleh menjejaki penipuan terhadap fitnah tersebut.Ingat satu fakta kes.Beza umur Cikgu Mala dan suaminya adalah selama LAPAN TAHUN.Jika Cikgu Mala masuk Maktab umur 25 tahun (satu keraguan) adakah logik suami beliau Cikgu Maarof yang berumur 33 TAHUN pada masa itu masih belajar di maktab Perguruan?Berikut adalah maklumat peribadi suami Cikgu Mala:
Lahir 1965,asal Pulau Pinang dan mengundi di Selangor
(nombor kad pengenalan diambil berdasarkan surat cuti sakit)
jika benar surat tersebut,maka benarlah keterangan tentang Cikgu Maarof

Semalam juga,blog Papa Gomo yang suka memfitnah telahpun mengeluarkan salinan keputusan SPM Cikgu Mala,di mana Papa Gomo memperlekehkan keputusan SPM yang diperoleh hanyalah sekadar cukup-cukup makan:
Slip SPM yang telah dikeluarkan Blog Papa
Gomol
Walaubagaimanapun,dalam keghairahan Papa Gomo menghina Cikgu Mala yang mendapat keputusan yang "cukup-cukup" makan,dia telah dihentam cukup teruk di blognya kerana tidak pandai membaca slip keputusan SPM.Ternyata Cikgu Mala telah mendapat Pangkat Satu (Bahagian Satu) di dalam Sijil Pelajaran Malaysianya.

Beberapa hari sebelum ini pula,Papa Gomo juga telah terkantoi menipu di mana kononnya terdapat sabotaj terhadap kereta wanita Umno yang diguris dengan perkataan mencarut.Menurut Papa Gomo@Norzamrizal, satu laporan polis telah dibuat.Namun,berikut adalah keratan akhbar yang telah mengkantoikan penipuan Papa Gomol:

Tulisan dalam bulatan:
GAMBAR ITU PENIPU

GAMBAR DARI BLOG GOMO PENIPU:


Berbalik kepada dakwaan fitnah terhadap kononnya Cikgu Mala pernah berkahwin sebelum ini,meminta cerai dari suami pertama,berjumpa Maarof di Maktab adalah satu perkara yang bersifat fitnah semata-mata.

Percayalah,selepas daripada Pilihanraya Kecil ini,fitnah ini akhirnya akan hilang entah ke mana.Selepas ini, fitnah terhadap calon Pas atau PKR di Merlimau pula yang timbul.

Anda masih mahu percayakan fitnah?Terpulanglah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular