Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, January 23, 2011

Taktik Kotok UMNO Yang Sudah Tidak Relevan..!!



APA MACAM?

Terbaru,usaha memburukkan Pas dilakukan dengan insiden calar kereta dan membakar bendera.Tindakan seperti ini adalah taktik lama yang sentiasa digunapakai kembali.Kononnya kereta Puteri Umno telah diguris dan laporan polis telah dibuat.

Hari ini pula,Anak Mat Maslan cuba menjadi hero dengan menunjukkan kononnya ada pihak yang telah membakar bendera BN sehingga menjadi abu.

Sesuatu yang mudah untuk diteka,siapa lagi "pihak" yang dimaksudkan oleh Umno itu?Ini adalah taktik lama yang boleh dibaca.Pas juga boleh membakar bendera dan menuduh ada pihak yang membakar bendera Pas.

Tetapi,kerana kita boleh berfikir maka tindakan tersebut tidaklah pula dibuat.Pun begitu,isu ini akan menjadi kempen Umno di Tenang untuk memburuk-burukkan Pas dalam kalangan pengundi.Pengundi bandar mungkin boleh faham,tetapi bagaimana pula dengan pengundi felda dan kampung?Tentunya akan ada yang termakan taktik jahat seperti ini.

report kereta puteri umno
 POSING PUNYA MASUK B. HAIRAN

Ini bukti Umno bakar bendera sendiri semasa PRK Bukit Gantang.

Tapi sampai bila PR nak sabar, jadi aduan dibuat. Tup-tup petang semalam heboh umno kata bendera depa kena bakar. Jadi depa pun buat aduan, nak tutup la kerja jahat umno buang poster calon bulan. Nak kata PR pun jahat bakar bendera kati.

Namun Allah Maha Kaya, umno tak tahu bahawa semasa tengah bakar bendera bn. Petugas PR lalu kat situ, jelas yang bakar bendera bn tu kerja orang umno sendiri. Nak tipu macam mana plat kereta depa dah diambil petugas PR. Aduan sudah dibuat oleh Ketua UPU.

Sampai macam tu sekali, pemimpin umno ajar anak buah mereka buat kerja kotor. Sebenarnya umno kat kampung penulis semakin terdesak. Walaupun UPU Kampung penulis tu pengundinya paling sikit dalam DUN Sepetang. Tapi kempen PR dari hari ke hari merisaukan umno.

Baca lagi di sini

Polis juga tidak mengambil apa2 tindakan, walaupun sudah diberi plat 2 buah kereta orang umno yang bakar bendera kati di kampung penulis.

Baca lagi di sini 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular