Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 24, 2011

Lanun rupa nya hahahaha

Tanah Projek Nangka Madu Penduduk Kampong Perik Sungai Siput (U)
Lokasi tanah ini terletak disebelah landasan keretapi di belakang kampong Perik.Tanah ini telah diushakan oleh penduduk kampung Perik dengan sebahagian tanamannya ialah nangka madu. Projek ini telah diatur oleh Ketua Kampong dan JKKK pada waktu itu,(belasan tahun yang lalu) dimana setiap penyertaan penduduk dikenakan bayaran ribuan RM.

Apabila Pakatan Rakyat menguasai Perak 2 tahun lalu, riuhlah peserta projek tersebut, kononnya tanah projek itu akan dirampas oleh cina DAP dan lanun-lanun Pakatan Rakyat. Cerita ini disebarkan oleh beberapa orang kuat UMNO di RPA Salak. Maka tertonggeng-tonggeng,terkencing dan terkincit akan marahnya peserta projek kepada Kerajaan Pakatan Rakyat pada masa itu.

Apabila Pakatan Rakyat tumbang di Perak, maka bertempik soraklah peserta-peserta tersebut, ada yang ketawa pecah perut, ketawa teguling-guling, ketawa sampai terberak kerana leganya tanah tersebut selamat daripada cina DAP dan lanun-lanun Pakatan Rakyat.

Rupa-rupanya ketawa peserta tanah projek itu tidak lama, kerana tanah projek itu sekarang telah dimilika oleh beberapa orang kuat UMNO yang menyebarkan cerita lanun-lanun dan cina DAP ingin merampas tanah itu dahulu.TERNYATA MEREKALAH SEBENARNYA LANUN TERSEBUT. DI ANTARANYA MEREKA YANG TELAH MEMILIKI BANYAK TANAH TERMASUK DI PERLOP. MEREKA INI PULUN CUKUP-CUKUP, MEREKA PERTAHANKAN "KETUANAN MELAYU" SEHINGGA BERUBAN BULU PONGGONG KERANA MEREKALAH  "KETUANAN ITU " (KRONI).

WAHAI LANUN-LANUN!!!!!!!!

BAYAR BALIK WANG SETIAP PESERTA TANAH PROJEK ITU DAN NILAI USHA MEREKA!!!!

JIKA TIDAK NAMA-NAMA KAMU SEMUA AKAN DISENARAIKAN DISURAT AKAN DATANG TERMASUKLAH NAMA HAJI TALAM DUA MUKA,DAN AKAN DIBAWA PEKARA INI KE SPRM DAN MB.

HIDUP UMNO!!!!!!.........HIDUP KETUANAN MELAYU!!!!!!! MAMPUS RAKYAT!!!!!!!!!!!

Siri kedua akan terbit, tunggu!!! sekiranya tiada perkembangan dari ketuanan melayu diatas

KETUA KAMPUNG SEKARANG,DINASIHAT SUPAYA LETAK JAWATAN
APA PERKEMBANGAN KAMPONG YANG KAMU BUAT????
SELALU MEMBESARKAN TEMBOLOK KAMU................

Teman menulis ayat ini dari surat layang ini tiada tokok tambah dan pada pihak yang berkenaan sila buat keputusan dengan segera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular