Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 24, 2011

Pegawai khas sembunyikan maklumat pejabat Rosmah


Rosmah Mansor isteri kepada Najib Tun Razak kini semakin jelas menjadi Liabiliti kepada Kerajaan Barisan Nasional pimpinan Najib. Rakyat dilihat akan menolak Barisan Nasional kerana muak dengan perangai Rosmah Mansor yangberlagak mengalahkan menteri.

Sebelum ini MiLo SuaM ada mendedahkan kewujudan Pejabat Khas untuk menjaga kebajikan isteri Najib di bawah division F.L.O.M yang dipercayaisengaja disembunyikan daripada rakyat yang sebenarnya membawa maksudFirst Lady of Malaysia sila rujuk link ini[Pejabat Rosmah Mansor]

Jelas sekali Jabatan Perdana Menteri sendiri bimbang jika kewujudan Pejabat Rosmah di Sri Perdana, Putrajaya ini diketahui oleh rakyat, maka hal ini akan memalukan Najib dan pimpinan Barisan Nasional. Mana tidaknya, seorang Perdana Menteri menyediakan sebuah pejabat khas untuk isteri di tempat kerjanya. Sangat melucukan bukan?


Di dalam sebuah perbualan telefon yang dirakamkan, jelas sekali seorang pegawai khas di F.L.O.M bernama Nurul Rosemiemmy binti Khasimi@Mohamed yang boleh dihubungi melalui nombor telefon 03-8888 1972 atau 03-8888 3963bertindak menyembunyikan kewujudan pejabat ini. Berikut video rakaman perbualan telefon dengan pegawai tersebut.




Para pembaca juga dipersilakan untuk menghubungi sendiri Pejabat Rahsia tersebut melalui nombor telefon yang diberikan di atas.

CiLiK© "Tak payahlah nak sorok! Semua orang dah tahu oi! kah kah kah..."   MiLo Suam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular