Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 24, 2011

Kecoh "Hantu" berkeliaran di Felda DUN Tenang

AWAS pengundi Felda DUN Tenang: 'Hantu' berkeliaran di depan rumah anda!!


STIKER DACING DI FELDA TENANG

Pada mula sampai di Dun Tenang saya dikejutkan dengan stiker dacing yang tertampal di rumah-rumah peneroka ...saya berfikir betapa birunya darah orang-orang sini...75% rumah peneroka tertampal stiker dacing...

Pada tarikh saya balik Pahang saya ronda semula dan stiker sudah tidak ada lagi dirumah-rumah peneroka ...yang tinggal sekitar 15 % sahaja .

Dari sumber peneroka disitu dia sendiri tidak tahu siapa yang pasang stiker dan rumah dia pun ada stiker dacing sedangkan dia ahli Pas.

Ini yang dikatakan perang saraf...

Pada muslimah PAS jangan percaya dengan stiker yang tertampal Dacing tersebut...

Teruskan perjuangan.....Allah bersama-sama kita...







p/s: Tahniah pada warga Felda yang berani menanggalkan balik sticker haram tersebut..penulis hampir yakin 100%, selain bagi tujuan perang saraf, ia jga sebagai kaedah untuk mengenai anda sama ada 'biru' atau 'hijau'..

Dan besar kemungkinan (nau'zubillah), kalian mungkin akan diblacklist dari senarai2 penerima wang, hadiah, peruntukan dan sebagainya..ianya sudah terbukti sebelum2 ini..

Apapun, yakinlah rezeki semua di tangan tuhan..Umno bukan segala-galanya..kita tetap boleh hidup sejahtera tanpa Umno..fikir2kan..wallahua'lam..

Sumber: gayapeneroka.blogspot.com 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular