Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, January 9, 2011

KOLEKSI BERITA MAKSIAT UMNO > BAHAGIAN 2


BERITA 3

(Sampai terpaksa kerahkah FRU utk jaga mesyuarat Umno..korang fikirlah sendiri...)

Sidang Pemuda Umno Rantau Panjang kecoh, unit antirusuhan dipanggil
[DIKEMAS KINI] RANTAU PANJANG: Persidangan perwakilan Pemuda Umno Bahagian Rantau Panjang semalam kecoh apabila sekumpulan individu bertindak agresif dengan menjerit dan melaungkan rasa tidak puas hati bagi membantah jumlah perwakilan yang didakwa tidak sah.

BEBERAPA individu yang bertindak agresif dengan menjerit dan membantah jumlah perwakilan yang didakwa tidak sah ditenangkan oleh individu yang lain ketika mesyuarat Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Rantau Panjang di Sekolah Kebangsaan Sri Kiambang, Rantau Panjang hari ini.

Suasana kecoh itu bermula pada 9.30 pagi apabila mesyuarat berkenaan bermula di Sekolah Kebangsaan Seri Kiambang di sini dan berikutan keadaan itu berlarutan selama sejam, Polis Daerah Pasir Mas terpaksa menggunakan Unit Tindakan Ringan Antirusuhan untuk mententeramkan keadaan.

Sejurus selepas pengumuman itu, seorang wakil dari kumpulan membantah itu, yang juga merupakan Ketua Cawangan Umno Taman Seri, mendakwa jumlah perwakilan berkenaan tidak sah kerana kemungkinan wujudnya anggota hantu.

Sumber: Malaysiakini

BERITA 4

(Bukan sahaja lelaki, perempuan (wanita) Umno pun pandai baling2 kerusi ni...ish2..)

WANITA UMNO PULA BALING KERUSI

KUALA SELANGOR: Hari ini Persidangan Wanita Umno Bahagian Kuala Selangor kecoh dengan insiden baling kerusi dan tindakan keluar dewan oleh beberapa perwakilan cawangan.

Kedua-dua insiden itu berpunca daripada bantahan mereka terhadap tindakan Pengerusi Tetap Wanita Umno Kuala Selangor, Zaini Khalid yang tidak memberi peluang kepada perwakilan terbabit untuk mencadangkan 10 nama perwakilan cawangan untuk menghadiri mesyuarat bahagian itu esok.

Laporan Bernama menyebut, pihak media juga dihalang daripada masuk ke dalam dewan mesyuarat untuk mengikuti proses pengundian.

Sumber: mStarOnline

petikan dari ruangbicarapriamalaya
KEMBALI KE BAHAGIAN 1
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular