Grab the widget  IWeb Gator

Friday, January 14, 2011

penderhakaan terbesar kepada Agong dan Permasuri Agong !



Tiada siapa rakyat dalam negara ini yang mengiktiraf Rosmah Mansur sebagai First Lady kecuali agaknya Najib dan Kabinet-kabinetnya? Apatah lagi jika disemak perlembagaan negara maka Rosmah Mansur bukan First Lady. Jadinya kenapa wujud divesyen First Lady Of Malaysia ( F.L.O.M) yang menguruskan aktiviti Rosmah Mansur di situ?

Jika perlembagaan Malaysia mengatakan Permaisuri Agong adalah First Lady Of Malaysia, siapa pula yang mengiktiraf Rosmah sebagai F.L.O.M. ? Hey....Rosmah Mansur tidak boleh mengiktiraf dirinya sendiri sebagai F.L.O.M kecualilah dia tidak betul kepala! Jika begini nanti ramai orang yang tak betul kepala (orang gila) akan mudah-mudah mengiktiraf diri sendiri sebagai F.L.O.M! Jahanam Malaysia !!

Jadi jelas pengiktirafan F.L.O.M kepada Rosmah Mansor adalah satu penderhakaan kepada Agong dan Permaisuri Agong. Rosmah menderhaka kerana dengan tidak tahu malu telah menganggap dirinya yang tak layak itu sebagai F.L.O.M. Begitu juga dengan orang yang mengiktiraf dan mebenarkan wujudnya F.L.O.M divisyen untuk Rosmah Mansor di Jabatan Perdana Menteri juga dianggap penderhaka terlampau.

Kepada pencacai, pembodek dan penyapu buntut para pemimpin UMNO yang sibuk mendesak YB SUHAIMI meletak jawatan kerana menyatakan kebenaran mengikut undang-undang dan semangat perlembagaan mengenai perlantikan SUK Selangor, anda tolong juga berpaling ke arah Rosmah Mansor yang menderhaka itu! Beranikah anda berdemo agar F.L.O.M division itu ditutup segera? Atau anda akan menjadi lembek untuk isu itu?

Kepada Zul Nordin yang mengatakan sidang Selangor untuk mengembalikan kuasa Sultan Selangor dalam pemilihan SUK dan 2 pegawai lain itu sebagai sidang derhaka, apakah yang kamu hendak katakan dengan kewujudan F.L.O.M di Jabatan Perdana Menteri itu atau mulut kamu telah tersumbat penuh hingga tak dapat berkata-kata lagi? Atau dengan lemah-lembut dan penuh budi bahasa Zul akan kata " Rosmah Mansor yang ku kenali itu memang F.L.O.M!"? CHEHH!!!

from GARAMLADA 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular