Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, July 31, 2011

Siapa yang mengkafirkan siapa sebenarnya ? (Video Didalam)

Biadab !!! Ulama Umno Kafirkan Tok Guru Nik Aziz
Siapa yang mengkafirkan siapa sebenarnya ? Video ini dengan jelas menunjukkan ulama Umno terang2 telah mengkafirkan Tok Guru Nik Aziz.

Ceramah yang diadakan di Pengkalan Chepa ini aku tidak begitu pasti tarikhnya,tapi kalau diikutkan pada tarikh video ini dimuat naik ke laman youtube,ceramah ini mungkin diadakan sekitar bulan Jun 2011.



Sebelum ini Umno sering mendedangkan irama bahawa Pas telah mengkafirkan Umno,satu dakwaan tidak pernah dapat mereka buktikan.Melalui rakaman video ini aku ingin membuktikan bahawa ulama Umnolah yang mengkafirkan pemimpin Pas.


Disini aku ingin mencabar pencacai Umno sila kemukakan bukti video bahawa pemimpin Pas pernah mengkafirkan Umno,aku tunggu niii !!!! Jangan hanya pandai menjaja cerita yang tidak pernah berjaya dibuktikan !!! aku cabar !!!! - malaysiaberih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular