Grab the widget  IWeb Gator

Sunday, January 30, 2011

PUTERI UMNO NIH BERMAKSIAT!!! UBAH MALAYSIA!! UNDI PAS!!

Sebelum aku citer bab puteri umno nih baik aku bagitau dulu, nanti pada sape2 yang sibuk nk g ngundi tu... korang pikirlah BULAT-BULAT jangan TIMBANG-TIMBANG lagi, pasal TIMBANG kati nih dah tak relevan dah... 
MCA skarang berani pertikai dah hak islam demi surbvival politik BN nih.. so aku harap MALAYSIA berani BERUBAH!! doakan kalau ada bas bawak pengundi hantu tu nanti, doakan mereka tak sampai ke TENANG, biarkan depa ada masalah sepanjang perjalanan... kalau tak depa tak beringat! kerana 200-300 depa sanggup untuk jadik balaci khianati pengundi asal... 

citer bab puteri Umno nih macam2 ada, ada yang elok ada yang caca merba...

1. putri umno kutuk putri umno sindri -LINK

2. ada jugak putri umno nih yang buat laporan polis pada blogger suara Umno Popegomo pasal popegomo fitnah PAS-LINK

3. nih pasal aku support CIKGU MALA hari nih dan harap pembaca sume pun support, aku nak letak bukti gambar putri Umno.. baru lah namanya AKU SOKONG MUSLIMAH PAS... hahahaha

ini lah putri umno yang aku nak gembar gembur kan tu.. kahkahkah

Kalau korang nak bukti lagi korang meh ke SINI...nama putri umno nih ialah xxxshakiro! kahkahkah..  aku linkan gambar bukti bahawa dia saekor putri Umno...

kahkahkah JD power tu.. ini lah pompuan yang AZMY AWANG minat tu... lagipun Umno kan pembuka kilang arak kat Mesia!! 

ALLAH BENCI UMNO!
UMNO WAJIB BERTAUBAT!!
TAUBAT NASUHA TAK BUAT LAGI!!

PAS MENUJU KE JALAN ALLAH!!



Nak lagi cite pasai puteri ni ,, klik SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular