Grab the widget  IWeb Gator

Saturday, February 5, 2011

APAKAH AKTA ISA BAKAL DIJALANKAN YAHUDI UMNO UNTUK ELAKKAN NASJIB JADI MACAM UMNO MESIR

Dah tau dah skrip puak UMNO YAHUDI Nih.
depa akan main kasar bila ekor tersepit, depa dah mula seram sejuk tengok member rapat di tunisia, jordan, mesir dan yaman sedang diasak oleh rkayat akibat kezaliman pemerintah ala Firaun.

Ahli Dewan Negeri (Adun) Seri Muda dari parti PKR -Pakatan Rakyat, Shuhaimi Shafiei yang ditahan polis pagi semalam kemudian dibebaskan 10 minit kemudian berkata, beliau akan didakwa di Mahkamah Sesyen Shah Alam, Isnin ini.Shuhaimi berkata, setelah ditahan selama 10 minit di Balai Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) Shah Alam, Seksyen 11 dekat sini, beliau dibebaskan dengan jaminan polis.

Beliau yang juga Ahli Majlis Tertinggi (AMT) Keadilan ditahan ekoran puluhan laporan mengenai tulisan di blognya 31 Disember lalu mengenai isu pelantikan Datuk Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Selangor baru.Beliau diiringi sekitar 50 penyokong termasuk peguam Latheefa Koya, Exco Kerajaan Negeri Selangor, Dr Xavier Jayakumar, Ahli Parlimen Shah Alam, Haji Khalid Samad dan Exco Pemuda Keadilan, Azmizam Zaman Huri.

Dalam keadaan begini, beliau masih sempat berseloroh sambil berkata, "Sungguh efektif kerja polis dalam hal berkaitan politik..." yang pasti merujuk kepada banyak kes yang dilaporkan pimpinan Pakatan Rakyat yang masih tidak dihiraukan pihak berkaitan.

Ia juga berkaitan dengan hari ini adalah hari cuti umum Tahun Baru Cina.Sementara itu, dalam sidang Dewan Negeri Selangor, baru-baru ini, Shuhaimi yang dilaporkan sebagai penderhaka oleh media pro-BN, telah mendedahkan sekitar 14 belas kes penderhakaan oleh pihak terbabit.

Di mesir, rupa-rupanya ada saekor cukong Seorang Jutawan Perniagaan Mesir yang merupakan teman rapat Hosni Mubarak di percayai menjadi dalang yang membuat pembayaran serta menyediakan pengangkutan kepada golongan Pro Mubarak untuk menyerang perhimpunan aman di Dataran Tahrir. Kamel kelihatan memberi arahan dan ditemubual di dataran (Sebijik yang ada kat negara Roswah nih)
Rujuk SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular