Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 31, 2011

Papa Gomo meludah......joecharlie pula sambut 'Bala'.....

Pada mulanya malas nak layan dua pencacai Umngok ni......tapi untuk tatapan sahabat sekelian elok jugak dikongsi spesis Umngok yang mentaliti jahiliah ini......kalau masih tak faham apa itu jahiliah......hanya sesama Umngok sahaja yang faham......rujuklah pada otai-otai Umngok.
Kalau nak jadi pencacai Umngok......jadilah pencacai yang kaya raya......jangan jadi pencacai yang bernasibbaik dapat jilat kuah tumpah yang meleleh di periuk jer.....sedangkan bos kamu tak pernah tengok pun periuk di dapor.....nasi basi ke hangit.....lauk basi atau dua tiga hari dihangatkan.

Kalau nak taat pada Umngok pun.....paling kurang dapat pandu BMW 5 series......kalau setakat pandu......tak sampai hati nak sebut......nanti kecik hati yang lain-lain pulak.

Di bawah ini ada dua pencacai Umngok yang satu ketika dulu pernah ganggu blog ini. Selalu beri komen yang standard samseng kampong dusun.

Oleh kerana komennya terlalu ber'harga' untuk di'layan-siar'......maka dibuat posting yang khas untuk mereka berdua. Yang sebenarnya terlalu banyak pencacai-pencacai lain yang masuk membabibuta tapi mintak maaf bebanyaklah.....masuknya pun tidak beridentiti......sekurang-kurangnya 'Papagomo', kita sudah tahu identitinya, kalau dia meludah ke muka kita pun, sekurang-kurangnya kita tahu siapa dia si 'Papagomo' ni.....manalah tahu air-liurnya 'berkat' ......jangan air ludahnya terpalit pada muka sendiri atau keluarganya di'ludah' oleh orang lain udah le.
.


Bagi joecharlie yang menyembunyi identitinya......bisik-bisik ada kedengaran namanya Zulkifli. Jangan sesedap hati kata orang lain membawa mala petaka. Hanya Allah maha mengkurniakan sesuatu......kerana dikhuatiri jika dengan kehendak Allah SWT semua kata-kata saudara berbalik kepada saudara atau kaum keluarga saudara......di ketika itu Umngok yang saudara tolong cacaikan akan berlepas tangan.....kesian.

Ingatlah balasan Allah amat perit.


Kredit : al-brangionline

Ingatlah saudara,...... Allah SWT adalah sebaik-baik tempat bergantung dan balasanNYA jua amat berat.....

BalasanNYA juga boleh datang segera atau beransur-ansur.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular