Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 31, 2011

Cikgu Mala anggap kekalahan sebagai ujian


LABIS: Calon PAS bagi PRK Tenang, Normala Sudirman bertekad meneruskan perjuangan membela  rakyat meskipun tewas.
“Saya dengan hati terbuka menerima keputusan dengan reda. Kekalahan ini adalah ujian dan pengalaman baik.

“Sungguhpun banyak halangan, tiada istilah putus asa kepada pejuang dan muslimat. Mungkin kemenangan untuk kita bukan pada hari ini.
“Saya percaya, selepas menempuh tempoh dengan segala keberanian dan pengorbanan, saya akan memastikan komitmen saya demi memartabatkan hak rakyat di negara ini,” katanya pada majlis pertemuan bersama petugas dan penyokong Pakatan Rakyat.
Turut hadir adalah majlis itu antaranya Pesuruhjaya Pas Johor, Dr Mahfodz Mohammad, Ketua Dewan Muslimat, Nuridah Salleh dan Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Hanifa Maidin.
Beliau berkata, baktinya akan terus dicurah kepada penduduk tempatan dengan menubuhkan Pusat Aduan Rakyat (PAR) Zon Tenang, bagi memberi perkhidmatan dan bantuan kepada penduduk sekitar pekan Labis.
“Kita tidak akan berhenti setakat ini. Kebajikan pengundi di Dun Tenang perlu dibela,” katanya.
Diiringi suami dan ahli keluargan, Cikgu Mala turut menyampaikan ucapan penghargaan dan terima kasih kepada pimpinan, jentera dan penyokong Pakatan Rakyat yang membantu berkempen, semenjak namanya dicalonkan untuk mewakili Pas bagi pilihanraya kecil N05 Tenang.
“Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak media yang memberikan liputan dan juga para blogger yang turut berkempen bagi membantu Pakatan Rakyat,” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular