Grab the widget  IWeb Gator

Monday, January 10, 2011

Artis Cun Ini Melukis TATU Nama Teman Lelakinya di Punggung?



Saya petik:
[HM] Arumi Bachsin yang hampir dua bulan setengah lari dari rumah dikatakan melukis tatu nama pelakon berasal dari Malaysia, Miller di punggungnya.

Hal itu disahkan ibunya, Maria Lilian Pesch yang mendakwa tatu itu dibuat Arumi tanpa pengetahuannya. Wanita berketurunan Belanda itu bertekad ingin menghapuskan tatu di punggung anaknya ketika dia pulang ke pangkuan keluarga.

“Ya, tatu itu dibuat tanpa pengetahuan saya. Saya sangka dia sudah tiada hubungan lagi dengan Miller tetapi ternyata telahan saya salah. Saya tahu Arumi pasti terpengaruh dengan pujukan Miller untuk melakukan tatu itu. Saya akan menyuruh dia menghapuskan tatu itu jika dia kembali kepada kami,” tutur Maria ketika ditemui, semalam. 

Maria turut memberitahu sepanjang ketiadaan Arumi, tawaran berlakon yang sudah diterimanya terabai. Dia berharap Arumi tidak akan didenda atau ada penerbit yang akan menyaman anaknya itu. 

“Saya harap Arumi tidak akan didenda atau disaman. Saya juga berdoa semoga Arumi terbuka hati untuk kembali ke pangkuan keluarga secepat mungkin,” tambahnya. - Agensi
Arumi dan Miller

 P/s: Saya "speechless". Gadis cun bernama Arumi Bachsin ini baru berusia 16 tahun. Dia dilahirkan di Jakarta oleh pasangan Rudy Bachsin dan Maria Lilian Pesch. Arumi berdarah Palembang-Bengkulu-Jerman-Belanda dan beragama Islam. 

Menurut ibunya, gadis ini melarikan diri kerana dikatakan telah dipengaruhi artis kelahiran Malaysia yang bernama Miller. Seperti yang diberitakan di atas, gadis cun ini sudah hampir dua bulan setengah meninggalkan rumah dan keluarga.


Jika artis remaja ini sudah melukis tatu nama teman lelakinya di punggung, saya biarkan minda anda untuk membuat spekulasi selanjutnya...Mudah-mudahan tidak begitu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular