Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, February 3, 2011

PANAS!!! Orang umnoapco Rupanya... kah..kah...kah...


Bangsa umnoapco tu... buat aksi macam ni ke...????.. hahahaha....
Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini.

Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang.

Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Nak baca selanjutnya di sini.... hahaha...
kah..kah...kah... puak umno rupanya... wakakakakaaaaa.... itulah pasal gua dah cakap... kalau dengan puak2 parti laknat haramjadah nih... perangai diorang semuanya tak senonoh beb... dari pucuk yang atas sekali... sampailah ke akar umbi... bukannya kenal halal haram...

Sedangkan dioranglah juara pejuang agama dan bangsa kononnya... tapi yang memalukan bangsa... diorang jugak... yang memalukan agama diorang jugak... pasal tu gua selalu katakan puak2 parti laknat nih semuanya hipokrit jer....

Menyalak jer.. lebih pasal agama dan bangsa, padahal dioranglah BAPAK PENGKHIANAT paling BESAR...kah...kah...kah..... dan banganglah pada sesiapa yang masih menyokong umnoapco yahudi melayu laknatullah nih.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular