Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, January 19, 2011

Itu Bukan Tentera Jihad! Itu Barua Israel!



Ini lah jadinya kalau barua nak menyamar jadi mujahid,negara yang mendidik rakyat supaya jadi bodoh maka kalau nak hantar satu ugutan jahat pun di hatar secara bodoh.Kita sendiri boleh fikir ,dalam dunia ni mana ada Pejuang Jihad yang hantar ugutan yang di sertakan ayam tergantung dan Lehernya dipotong dan darah masih menitis.

Dalam dunia ni yang kita tahu Mujahidin - mujahidin takkan hantar ugutan tapi pengebom berani mati.setahu kita dalam dunia ni khususnya kat malaysia yang buat benda bangang macam ni ialah along mintak hutang dan bukan nya Mujahidin.

Pada pagi ini Ahli parlimen Serdang, Teo Nie Ching menerima ugutan ke atas keselamatannya hari ini.
NONEMenurut pembantunya, Chen Fan Dao, pada jam sekitar 8 pagi, pejabatnya dimaklumkan oleh penduduk tempatan bahawa seekor ayam tergantung di luar pejabat pusat khidmat DAP di Sungai Chua, Kajang.

“Mereka bekejar dan mendapati seekor ayam tergantung di luar pagar. Lehernya dipotong dan darah masih menitis, dipercayai baru dibunuh.

Di luar pagar juga tergantung poster yang tertera 'Ingat!!! Ini satu Peringatan,Teo Nie Ching, Tentera Jihad', “ katanya.

Tapi apa yang lawaknya kenapa Tentera Jihad yang bangang ni tak hantar ugutan ni pada geng ZIONIS - APCO,mungkin takut pada bayang - bayang mama penguin kot.Tapi apa yang lawak masa 2 orang perisik Israel MOSSAD menceroboh bukit aman dulu takde lak pulak mangkuk ayun - mangkuk ayun nak pergi hantar ugutan dan ayam mati.

Tapi ada lagi bagus mangkuk ayun - mangkuk ayun ni hantar ugutan dan ayam mati ke benjamin netanyahu melalui perkhidmatan fedex atau gedex.kalau benjamin netanyahu terkujat maka betul la ni tentera jihad tapi kalau benjamin netanyahu gelak pecah - pecah perut dan pangang ayam tu buat BBQ maknanya kita tahu la diorang memang baru.....from PEJUANG PRO DEMOKRASI 


Warghh!!!! Kah...Kah...Kah.AKU PON TENTERA JIHAD GAK..KAH..KAH..KAH
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular