Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, January 20, 2011

Najib cuba kelentong masyarakat Cina di Tenang


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak cubai membohongi masyarakat Cina di Tenang yang kononnya beliau sendiri mahu tahu kebenaran dan apa yang sebenarnya berlaku di sebalik kematian Teoh Beng Hock.

Najib, kamu jangan lupa bahawa rakyat Malaysia , Monggolia , malah dunia, mahu tahu apa sebenarnya berlaku disebalik pembunuhan Altantuya, yang heboh diperkatakan ramai tentang penglibatan beliau sendiri dalam kes tersebut.

Suruhanjaya yang akan diwujudkan itu pastinya tidak akan dapat merungkai misteri kematian Teoh kerana punca kematian tidak siasat.

Begitulah yang berlaku keatas siasatan pembunuhan Altantunya; dimana siasatan tentang motif pembunuhan diabaikan begitu sahaja tanpa disiasat.Akibatnya, dua orang yang tidak ada apa-apa kepentingan dalam pembunuhan tersebut terpaksa menjadi kambing hitam.

BN perlu ditumbangkan supaya sistem kehakiman Negara dapat dipulihkan dan rakyat mendapat keadilan yang sebenarnya.Masyarakat Tenang perlu memulakannya dalam pilihanraya kecil yang akan datang ini.  mindarakyat.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular