Grab the widget  IWeb Gator

Tuesday, January 10, 2012

Panas !!!SEORANG LAGI MENGAKU DILIWAT ANWAR IBRAHIM

10 JANUARI. Seorang lagi hamba Allah telah membuat kenyataan yang gila kentang apabila dia, Yuri Arianto mengaku pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Sebuah blog yang sangat popular dengan bahan menghina orang iaitu Blog Taiping Mali telah mengambil serius hal ini dengan meminta orang ramai membela nasib Yuri Arianto pula, selepas saiful tidak berjaya.

Yuri Arianto yang dipercayai warga Indonesia telah membuat kenyataan berikut:

"Anwar itu pandai rayu sesiapa pun sehingga org lena dibuatnya…. bukan je saiful jadi mangsanya…. saya pun pernah diliwat oleh dirinya"

Kenyataan tersebut berjaya di ambil dan di pamerkan oleh beberapa blog yang masih lagi tidak berpuas hati dengan keputusan pembebasan Anwar Ibrahim semalam.

Menurut sumber, akaun Yuri Arianto sudah tiada di facebook, ini kerana dipercayai yuri arianto adalah reakaan semata mata.

Dengan meletakan profile picture yang macho lalu membuat kenyataan berikut bertujuan untuk mewujudkan provokasi yang sangat kotor dan jijik.

Rakyat Malaysia tidak bodoh, orang indonesia pun tidak bodoh, cuma ada sesetengah manusia je yang kurang waras pemikiranya akan percaya dengan kewujudan Yuri Arianto.

Update Terbaru.

Ternyata ini adalah 100% Fitnah. Yuri Arianto sebenarnya adalah Yuli Arianto.

Yuri Arianto = Fake

Yuli Arianto = Original


Sumber Berita DCM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP Ten Minggu INI

Paling Popular